Eindelijk een autootje; priori of tobi???

Dag dames,
Na jaren fietsen naar het werk krijg ik dan eindelijk een eigen autootje!! Ben er erg blij mee, maar nu is het de vraag welke autostoel. Ik ben fan van MaxiCosi, dus zal het een Priori of Tobi moeten worden. We hebben een Tobi in mijn man's auto, waar we erg tevreden over zijn (behalve dat ik het soms hard trekken vind aan het koord om de gordels op te spannen; hebben jullie dat ook?). Ik krijg een Ford Ka, niet al te groot dus, zal dan een Tobi handiger zijn of maakt dat echt niet uit?? De Priori is wel wat goedkoper, ook interessant natuurlijk...
Wie is ervarinsgdeskundige en kan me een tip geven?
Groetjes, Esther.

Wij hebben zelf de tobi en pas voor mn ouders ( mn moeder past op als ik werk) ook een tobi gekocht.
Het is veel geld, maar ik vind dat veiligheid in je auto  boven alles gaat.

Toen wij voor de autostoel gingen hebben we ook getwijfeld tussen de tobi en de priori.
Bij de tobi vond ik het toch fijn dat je hem in een handomdraai in de gordel heb zitten. Bij ons fijn aangezien we het stoeltje van de ene in de andere auto gemakkelijk en snel moeten kunnen zetten en dus niet zo tobben met de riem.

De gordels van de tobi blijven open staan en das handig als je de kleine erin zet en ik vind het prettig dat de gordels verstevigd zijn aan de bovenkan zodat het rechtvooruit boven de schouders gaat zeg maar Tja lekker uitgelegd he haha.

En het groene V tje vind ik ook handig dat je weet of hij strak genoeg zit.

Ik ben dus een grote voorstander van de tobi en als iemand me zou vragen welke stoel zal ik kopen dan ga ik voor de tobi

Succes met je keus en met de nieuwe auto natuurlijk

Ik denk dat je gewoon naar de winkel moet gaan, en terplekke beslissen. Het zijn beide hele goede stoeltjes, dus een miskoop zal je zeker niet begaan. Gewoon daar kijken wat jou het meest aanspreekt, die kopen, kindje erin, foto maken, hier plaatsen! haha
Liefs Nelleke

Je moet naar de winkel gaan, met je nieuwe auto.  
Beide stoeltjes even in de auto zetten en testen welke het beste in de auto past.
Daarna kijken welke in gebruik beter is.

succes
jama

Hoi hoi,

Wij hebben ook de Tobi en vooral met een winterjas aan, moet je hard trekken aan de lus, maar wij zijn er nog steeds erg tevreden over.

Ik heb regelmatig de auto van mijn schoonzusje mogen lenen, ook een Ford Ka en hij past prima op de achterbank hoor, geen enkel probleem!

Marieke mv Lyanne

Terug
Bovenaan