Bedankt voor de tips! We zijn toch weer voor de Tobi gegaan, een mooie kleur van vorig jaar (Chinese Blue) maar omdat ie van vorig jaar is is ie met korting. Aan de ene kant voel ik me een enorm luxe-beest door weer een Tobi te kopen (is ook eigenlijk wel zo), maar ik zweer een beetje bij MaxiCosi en wil natuurlijk het beste voor mijn dochter...
Ook ik ben hier al een hele poos niet meer geweest. Meer omdat als ik hier kijk ik ook de neiging heb om weer eens op het zwanger worden-forum te kijken en daar wil ik echt even vanaf; ik ben daardoor veel te veel bezig met zwanger worden. Ook hier las ik veel berichtjes van zwangere mama's (Van harte!!!!) en op dit moment is dat even wat minder goed voor mij vind ik. (We zitten nu in ronde 13 voor een tweede wonder.) En ik merk ook dat het 'helpt' qua gevoel dan toch (ben helaas net weer ongi, hehe. Maar vol goede moed op naar de volgende ronde hoor.)
Met Froukje gaat het super goed, we zijn zo trots op ons kleine meisje! Ik heb ondergoed voor haar mogen kopen, bij de opvang gaan ze binnenkort beginnen met zindelijkheidstraining zonder pamper! We denken allebei (wij opvang) dat ze er wel aan toe zal zijn, maar dat is nog te zien natuurlijk. Vind het zo schattig die mini-onderbroekjes!!! Verder babbelt ze enorm veel, ze snapt al best veel. Bijna iedere dag horen we wel eennieuw woord. Vandaag zei ze voor het eerst "Kapot!" en ze snapt ook echt wat daarmee bedoelt word. Net als "Veel! Auto." of "Veel! Vogel". Het gaat zo enorm snel de laatste tijd!!! Maar dat zal wel herkenbaar zijn voor jullie.
Bij mijn ouders staat nu een tweedehands keukentje dat ze aan het opknappen zijn, die komt hier heen om mee te spelen. Ik heb een speelgoed magnetron waterkoker broodrooster oventje kopjes/schoteltjes/bestekje/... op de kop getikt bij Marktplaats, en nu nog een mooi pannensetje van bij de HEMA of D&K en het is compleet! Het word prachtig! Ik ben er helemaal enthousiast over!!!
Heel veel groetjes, en ik beloof een foto van het keukentje te plaatsten als hij eenmaal hier staat!
Esther.