Eindelijk een datum

Hoi meiden,

Dinsdag 10 november is het dan zo ver, dan wordt ik geopereerd. Eindelijk na lang wachten. Komt wel opeens heel dichtbij, maar gelukkig wel na de 1e verjaardag van Vince pas.

Voelt vreemd, aan de ene kant blij dat ik dan eindelijk van de pijn af ben, aan de andere kant......

Het ergste vind ik het nog dat ik Lyanne en Vince dan een week moet missen en door het lange herstel niet veel met ze kan doen.

Och, komt allemaal wel weer goed met moeders!!

Groetjes, Marieke

Hai Marieke

Sterkte meid!

En spannend nu het zo dichtbij komt..... Klinkt allemaal nogal heftig en natuurlijk komt het goed, maar als je er zo vlak voor staat zie je er als een berg tegenop!

Ik zal wellicht iets gemist hebben, maar wat is het voor operatie?

Groetjes
Susan

Hoi

Ook ik denk iets gemist te hebben, wat gaan ze doen?
In ieder geval heel veel sterkte...dan kun je maar beter een weekend weg zijn voor de gezelligheid..dan weg bij je kinderen voor dit ;)
maar hier geef je je wel aan over.

Succes Meid

Pascal

Hoi meiden,

Mijn baarmoeder wordt verwijderd, de vaginawanden zijn verslapt, dus worden aangetrokken, versterkt, deblaas wordt opgehangen (is ook verzakt) en een bandje om de plasbuis ivm lichte incontinentie.

Zoals de gyn het ook al bij Esmé zei, "dat vertellen ze niet dat je dit kunt overhouden als je kindjes hebt gekregen". En misschien maar goed ook.

Groetjes, Marieke

Pascal, Was het maar 1 weekendje, moet 1 week blijven een daarna mag ik 6 weken niets doen en tillen.

Hey

MIjn zus is inderdaad geopereerd aan een verzakking, mocht daarna ook 6 weken niets doen...pppffff...dat is niet makkelijk om vol te houden

en het is inderdaad maar goed dat je niet alles weet wat er kan komen als je kindjes krijgt.

Je gaat geen makkelijke tijd tegemoet
wens je super veel sterkte!!!

Pascal

Hey,
Ik had je net al even op hyves gevraagd wat er precies te gebeuren staat. Maar heb het nu gelezen. Is niet niks zeg ! Jeetje.... Wil je alvast heel veel succes wensen en ik kan me heel goed voorstellen dat je je kindjes gaat missen, maar gelukkig kunnen ze je wel komen bezoeken....

Groetjes Jolanda

Nou meis, dat is heel wat. En allemaal in 1x? Mijn moeder heeft het in twee keer gedaan. Drie jaar geleden de baarmoeder en eierstokken en onlangs het bandje. Ze is er echt van opgeknapt. Hoewel dat bandje niet alles heeft weggenomen voor haar, helaas. Dus goed opletten met tillen!!! Lijkt me heel moeilijk met twee van die kleine kindjes. Laat je niet verleiden het toch maar zelf te doen, zeker niet tijdens je herstel. Heel veel sterkte en liefs Stephanie.

Terug
Bovenaan