Eindelijk een datum

Jeetje Marieke.... Dat is niet niks zeg..
Phoe, wens je heeel veel sterkte toe ook in de voorbereiding ernaartoe en zeker ook voor erna. Heb je de opvang voor Vince en Lyanne goed kunnen regelen?

Groetjes
Susan

Voor de kinderen is alles goed geregeld, het belangrijkste vind ik dat ze in hun eigen dagelijkse ritme blijven. Als Jorg mij maandag naar het zh brengt, past oma even op, net als op dinsdag na de operatie. donderdag gaat Lyanne naar oma en vrijdag naar het kdv, gewoon, net als anders, het is voor hun al vreemd genoeg zo zonder mama thuis. Jorg neemt 4 wkn vakantie op om voor mij te zorgen.

Wat overigens wel dubbel is, vorig jaar om dezelfde tijd, lag ik op dezelfde afdeling, maar dan met Vince ivm geelzucht.

Ben eergister ongesteld geworden, is gewoon de laatste keer in mijn leven, maar ben daar niet zo rouwig om, hahaha.

De eierstokken laten ze overigens zitten, anders kom ik vervroegd in de overgang, wat niet de bedoeling is.

Groetjes, Marieke

Nou, da's een hele onderneming zeg! De operatie op zich al, maar alles eromheen is ook behoorlijk wat. Gelukkig ben je nu al gerust over de kinderen en kan Jorg vakantie nemen. Dat is echt een geruststelling.
Sterkte nog even met de (mentale) voorbereiding!
Liefs Nelleke

Hallo Marieke,

Ik ben niet vaak ( lees weinig ) op het frum, maar ik kan je zeggen dat ik in april dezelfde operatie heb ondergaan, ik kan je zeggen vanuit mijn ervaring dat het echt 100% is meegevallen, ik had het erger verwacht, ik heb zelfs niks nada noppes pijn gehad....

Ik wens je veel succes en alles komt snel weer goed.

Groetjes Sil mv Jelle 11 jaar en Pim 3 jaar

Jeetje Marieke dat is nogal wat zeg.
De operatie en dan nog 6 weken niets mogen doen met 2 kleintjes in huis zal niet meevallen.
Fijn dat je alles goed hebt kunnen regelen, kun jij goed herstellen en daarna hopelijk weer lekker in je lijf zitten zonder pijn.
Alvast heel veel succes!!!

liefs Daniëlle

Terug
Bovenaan