eindelijk een streepje....

hallo,

Na ruim een jaar 'stiekem' meegelezen te hebben is het tijd voor mijn bijdrage. Ik heb het afgelopen jaar af en toe hier gelezen hoe meer vrouwen hetzelfde doormaakten als ik. Ik wilde er met niemand 'in het echt' over praten, ik denk uit angst dat het nooit zou lukken en ik het stempel ' ongewenst kinderloos' zou krijgen. Als het niet zou lukken, was het ook prima (maar waarom mijn lijf dit niet zou 'kunnen'  kon ik eigenlijk niet bedenken).

En nu schrijf ik mijn verhaal voor degenen die nog in twijfel zijn, hopen en gek worden van allerlei dingen in hun lijf voelen, nog niet weten hoe het is om zwanger te zijn en dus niet weten hoe ze dit moeten herkennen. Misschien dat iemand er  iets aan heeft, al helpt het maar 1 iemand dan is het al de moeite dit op te schrijven. Voor wie het wil weten...

Ik ben begin 2007 gestopt met de pil. Mijn man riep van tevoren dat ik vast al zwanger zou zijn, alleen al door er aan te denken, maar dat liep even anders. De hele dag voelde ik dingen, gevoelige baarmoeder, gevoelige tepels, vaak plassen, maar niet zwanger. Of misschien dat ik in die periode even zwanger ben geweest en heel snel een miskraam heb gehad (dat denk ik eigenlijk, maar het heet vast nog geen miskraam als het na een paar dagen al mis gaat)
Onregelmatige menstruatie en ik begon toch wel aan m'n lijf te twijfelen. Vrijen moest leuk blijven en niet alleen om het 'moeten'. En ik wilde niet verkrampen in dat ik het zo graag wilde, m'n leven is nu ook al behoorlijk perfect!

Na een jaar zouden we naar de huisarts mogen, maar ik had koste wat kost geen zin in inwendig onderzoek. Ik heb ovulatietesten besteld via www.testjezelf.nu (wordt heel anoniem opgestuurd en in de brievenbus gestopt!) en toen er bij die test eindelijk een streep verscheen hebben we gevreeën. Maar ik voelde me niet anders, ik dacht dat er niks aan de hand was. Wat we zouden  moeten doen  om wél zwanger te worden, dat wist ik niet.
Maar nu blijk ik toch zwanger! Een simpel streepje op zo'n test en opeens staat je wereld op z'n kop. Blijk ik al drie weken zwanger en vind ik mezelf opeens heel bijzonder. Ik had niet gedacht dat het ooit zou gebeuren, maar nu dus toch.

Ik ben geen frequente forumbezoeker, maar misschien dat ik af en toe toch zal kijken. Als alles goed gaat word ik eind januari 2009 moeder, niet te geloven..! Ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben en dat jullie snel volgen.
Sterkte en succes allemaal!!!

Hey meid,

Wat leuk zeg van harte hoor!!!!
Naar zo'n lange tijd das helemaal geweldig voor jullie!!!
Geniet er lekker van een een gezonde beeb in januarie!!!!

Ben zelf ook zwanger van ons tweede kindje ook in januari uitgeteld!!!!

Liefs   Sandy 6wk en 4dgn

HEEL VEEL GELUK MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!!

Je bent dus nu al 7 weken zwanger? Want ze rekenen toch vanaf de 1e dag van je cyclus. Dus als je positief test ben je eigenlijk al 4 weken zwanger.

hee, wat lief dat jullie meteen reageren! Bedankt voor de felicitaties!

Je ziet, ik snap er nog niet zoveel van. Op 8 mei had ik een ovulatiestreepje en gister een streep op de zwangerschapstest. Ik begin meteen te twijfelen of het allemaal wel klopt. Gister meteen meer testen besteld om het nog een keer te kunnen doen.
O jeee...

Hahhaha zwanger is zwanger hoor meis, maar snap dat je het spannend vind. Als je via predictor.nl je eerste cyclus dag in voerd kun je zien wanneer je precies uitgerekend bent en hoelang je dus al zwanger bent.

ja, haha ik ben wel onzeker he?
Ik heb de test gedaan en daar staat dat ik al vijf weken zwanger ben. Geen idee hoe dat zit, maar wel fijn! Zomaar 2 weken gratis erbij gekregen ;-)

bedankt!

En wat een opluchting om het zomaar op te schrijven, ik kan niet wachten het aan mensen te vertellen, maar ik wil het eerst nog even  geheim houden. Best eng of het allemaal goed gaat. Nu is het aan mijn lijf, mijn mans bijdrage is klaar! Wat een wonder.. (al gingen miljarden vrouwen me voor)

Terug
Bovenaan