dank voor de felicitaties! Ik hoop dat het degenen die nog niet zwanger zijn een beetje moed geeft..., ik had eigenlijk nooit gedacht (gevoelsmatig dan) dat ik hier ooit zou schrijven dat ik eindelijk ook zwanger ben.
En wat leuk, Sandy, dat jij net zo ver bent als ik!!! Heb jij het al aan mensen verteld? Ik vanochtend voor het eerst, spannend zeg.
Ik heb enorm opgezette borsten en wil geen strak t-shirtje meer aan omdat ik het idee heb dat iedereen dan meteen ziet wat er aan de hand is. Ik voel door de dag heen niet eens zoveel meer dan dat, maar als ik 's avonds in bed ga liggen voel ik het des te meer! Ik voel m'n bloed/hartslag in een ader in m'n buik, kan niet lekker op m'n buik liggen (terwijl ik zo graag slaap) met als gevolg dat ik gewoon haast niet slaap! Dit trek ik niet lang meer, dus hoop dat het snel beter wordt...
Vanochtend ook voor het eerst verloskundige gebeld. Het begint nu toch officieel te lijken.
Tweede test gister was ook weer hartstikke positief, toch fijn om te weten. Er liggen er nog een paar voor de zekerheid, maar op een gegeven moment moet ik daar toch mee ophouden denk ik.
Groeten weer!!!!