eindelijk even bericht vanuit hier!

hallo dames,

even weer een bericht vanuit hier!
onze pc is nog altijd defect dus zeer vervelend!
inmiddels is bijna iedereen uitgepuft en hebben we eindelijk onze kindjes allemaal!!
felix is vandaag alweer 5 weken oud!
heb paar rot weken achter de rug hoor nu ik het zo bekijk allemaal!
eerst de bv die niet lukte..daarna met de fles had hij nog niet voldoende voeding dus overgestapt naar voeding voor hongerige baby's dat werkte wel..

maar het volgende drama was/is dus dat hij niet vast slaapt.altijd maar hazenslaapjes zeer vervelend gewoon!
soms wil hij nog wel eens een goede 2 uur slapen maar dan mag ik echt blij zijn,

afgelopen donderdag op het cb geweest en hij was inmiddels 52cm en 3990 gram en een schedel omvang van 37.5! dus hij groeit prima!
daar zeiden ze dat ik mischien kon proberen om te gaan inbakeren. daar komt komende week een verpleegkundige voor langs van het cb om het voor te doen..ben benieuwd! ik kreeg ook te horen dat hij al echt heel wakker uit zn oogjes kijkt en ook draait meneer zich gewoon al om! hij is echt sterk! dat zei de arts ook al!
verder ondanks alle ongemakken geniet ik heeel erg van alles! ik ben zelf weer bijna de oude en koffie en red bull helpt wel tegen wat slaap tekort hihi

hopelijk gaat bij jullie alles prima!
nou tot snel weer!
Liefs kim

Hoi Kim,

Zou het aan de bevallingsdatum liggen dat de kindjes niet goed slapen en alleen maar van hazeslaapjes houden? Als ik het me goed herinner ben jij ook op de 27e februari bevallen toch? Onze Isa wil ook niet vast slapen.

Ook wij hebben op het cb te horen gekregen voor inbakeren, maar omdat wij eerst haar spijsvertering in orde willen krijgen (ze heeft koemelkintolerantie en zijn daar net 2 weken achter), willen daar nog heel even mee wachten.

Ik lees regelmatig mee, dus ik ben benieuwd hoe snel jij resultaat gaat hebben.

Gr. Tamara
(februari forum)

Nou ik moet zegen dat het inbakeren heel goed helpt, pas na 2 weken hebben ze het in het ziekenhuis gedaan, ja was net na een overplaatsing en heel normaal op die afdeling, en Rebecca had er heel veel baat bij. Het is eigenlijk best simpel maar je kan het op de snelle slordige manier doen of op de nette en beter blijvend zittende manier doen. Maar simpel gezegd inwikkelen in doek, geeft ze een beschermend gevoel, hetzelfde wat de baarmoeder altijd deed, die sloot ze ook in. Wij hebben 3 verschillende manieren geleerd, dus altijd handig om goede uitleg te krijgen.

Ik gebruik bij Andries ook al een soort baker methode.
Hij doet anders niets anders dan zichzelf wakker slaan.
Ik heb niet de bakerdoeken (die ken ik van mij zus,mijn neefje heeft er maanden in gelegen, werkte echt goed).
Ik heb een slaapzak, maar dan zonder mouwen.
De puckababy.
Dan kunnen ze hun armen nog wel een beetje bewegen, maar niet meer tot aan het gezicht.
Bevalt ons prima.
http://www.puckababy.com/nl?gclid=CJ-ijp2666ACFRYN3god_lAtGA

Ik gebruik bij Andries ook al een soort baker methode.
Hij doet anders niets anders dan zichzelf wakker slaan.
Ik heb niet de bakerdoeken (die ken ik van mij zus,mijn neefje heeft er maanden in gelegen, werkte echt goed).
Ik heb een slaapzak, maar dan zonder mouwen.
De puckababy.
Dan kunnen ze hun armen nog wel een beetje bewegen, maar niet meer tot aan het gezicht.
Bevalt ons prima.
http://www.puckababy.com/nl?gclid=CJ-ijp2666ACFRYN3god_lAtGA

Inbakeren werkt echt goed! Wij hebben het met onze eerste ook gedaan en ik zit er een beetje over te denken om nu zo'n puckababy aan te schaffen. Dat inbakeren was namelijk wel een gepriegel.,

@pini, hydrofiele luiers zijn op een gegeven moment te klein ;-)

Terug
Bovenaan