eindelijk even bericht vanuit hier!

Inbakeren werkt echt goed! Wij hebben het met onze eerste ook gedaan en ik zit er een beetje over te denken om nu zo'n puckababy aan te schaffen. Dat inbakeren was namelijk wel een gepriegel.,

@pini, hydrofiele luiers zijn op een gegeven moment te klein ;-)

Hey kim! blij dat alles goed gaat met de kliene ondanks de hazenslaapjes had Bryana ook tot afg 2 dagen,maar nu slaapt ze ook beter,ik geef haar nu ook een andere speen een platte waar ze meer uit krijgt[ze heeft de hele tijd een dodie fles gehad,soms deed ze er wel een uur over om de fles leeg te krijgen]
Als ze hem dan leeg dronk!
En draaien doet ze ook al, ze word vaak overdwars in d,rledikantje wakker!
groetjes Bianca

Ik heb op marktplaats ook een puckababy gekocht en die werkt inderdaad goed. Olivia heeft em niet altijd nodig, maar als ze wel moeite heeft met inslapen gaat ze in die slaapzak. Gisteren werkte het meteen.

Hoi,

Ik baken Kas ook in, dan slaapt hij een stuk rustiger omdat hij zich idd niet kan slaan.
Bij mijn neefje zijn we toen de hydrofiel luier te klein werd een mitella gaan gebruiken, die zijn net even wat groter.

De puckababy zal ook wel werken maar ik vind hem vrij duur en hier passen ze volgens mij ook niet heel lang in. Worden ook per leeftijd verkocht toch?

Hier ook de puckababy, mijn oudste heeft er tot 7 mnd in geslapen, hahaha hij kon niet meer zonder dat ding.

Nu ons Abeltje ook weer erin gelegd, hij slaapt er gewoon veel rustiger in zonder die armen die in zijn gezicht maaien.

Ik vind het een mooie tussenoplossing tussen strak bakeren en niks om die armen.

Tis echt een superding!

Hier ook de puckababy, mijn oudste heeft er tot 7 mnd in geslapen, hahaha hij kon niet meer zonder dat ding.

Nu ons Abeltje ook weer erin gelegd, hij slaapt er gewoon veel rustiger in zonder die armen die in zijn gezicht maaien.

Ik vind het een mooie tussenoplossing tussen strak bakeren en niks om die armen.

Tis echt een superding!

Hoi,

De puckababy lijkt op inbakeren, maar is het nog niet helemaal. Ze hebben dan nog wel enige ruimte om te bewegen. Bij het echte inbakeren kunnen ze totaal niet meer bewegen.

Wij hebben ook de puckababy, maar na drie dagen moesten we hem een dag in de was doen (was compleet onder gespuugd) en we zagen geen verschil en zijn er tijdelijk mee gestopt. Dus resultaat kan ik niet echt geven, je moet hem schijnbaar minimaal een week proberen.

Gr. Tamara

Hoi,

De puckababy lijkt op inbakeren, maar is het nog niet helemaal. Ze hebben dan nog wel enige ruimte om te bewegen. Bij het echte inbakeren kunnen ze totaal niet meer bewegen.

Wij hebben ook de puckababy, maar na drie dagen moesten we hem een dag in de was doen (was compleet onder gespuugd) en we zagen geen verschil en zijn er tijdelijk mee gestopt. Dus resultaat kan ik niet echt geven, je moet hem schijnbaar minimaal een week proberen.

Gr. Tamara

Terug
Bovenaan