Eindelijk fietsen.......GEWELDIG

Vandaag was het eindelijk zover...

Opa heeft z`n fietstoeltje voor op z`n fiets gemaakt en wij gingen daar vanmiddag eten....zegt m`n vader tegen me...heb ook een verassing....haha   had hij een fietstoeltje op zn fiets gemaakt en ben ik dus lekker met Yoëll wezen fietsen...heerlijk joh....hij was aan het lachen, gieren, brullen van vermaak....dus lang leve het mooie weer.....we gaan dus lekker overal op de fiets naar toe hier in het dorp.....

Wie fietsen er al meer met de kiddo`s????

Liefs Denise

hahaha manlief en mijn ouders stonden er ook allemaal bij te roepen van DENISE kijk je wel uit....haha tuurlijk kijk ik uit tis m`n eigen vlees en bloed hahaha
Niet dat ik met andermans kinderen niet uit kijk...dan kijk ik vlgs mij nog beter uit....Maar ik heb al zow vaak met kleintjes gefietst dus met m`n eigen kan ik het ook....en het is veeeeelllll leuker met je eigen kleintje op de fiets....

Hoi hoi,

We wachten hier nog even op het mooie weer.Het was hier (Het zuiden van NB)koud en bewolkt en de zon liet zich absoluut niet zien.Wel heb ik al geoefend zonder Tess in het stoeltje met op en afstappen.Dus zodra het zonnetje hier gaat schijnen, stappen we op de fiets.

Groetjes Kitty en Tess.

Fietsstoeltje staat al klaar naast de nieuwe fiets om gemonteerd te worden hoor! Het is alleen lastig om de fiets bij de fietsenmaker te krijgen als ik alleen thuis ben met Frummel.... Maar ik kan niet wachten tot het gebeurt is, ga ik lekker het dorp rond pronken met mijn stoere kerel!

Gr. Marieke

LEUK!!!!!!!!!!!
Ik ben af en toe heen en weer door de straat aan het fietsen met hem om even te oefenen.
Hij kan namelijk wel zitten, maar hij kan liggend overal bij komen en zitten is dat lastiger, dus dan weet je wel wat meneertje kiest.
Gister ook in de kinderstoel zonder verkleiner enzo gezet en hij houdt zich goed rechtop, want die rugleuning was geloof ik niet nodig geweest in de kinderstoel hahaha, deze heeft hij niet aangeraakt.
Komende week wordt het heel mooi weer dus geniet er lekker van meid!

Pauline

oooooh het is prachtig weer maar die nieuwe mamafiets is nog niet besteld. Jacqueline en ik zijn wel al op pad geweest maar we zijn er nog niet uit. Wat zijn de krengen duur.

Maar als het weer zo blijft en dat zal wel want we gaan naar de zomer dan zal de fiets binnenkort wel besteld worden. En weer een paar honderd euries ligter. Maar goed alleen het beste voor mijn zoon!!!

Wij hebben vanmorgen een stukje gefietst. Maar Sem had er niet veel zin in volgens mij want na tien minuten viel meneer in slaap. Nomaal wil hij alles zien maar nu niet. Dus mama moest onder zijn hoofdje maar een hand leggen want hij lag op het stuur.

Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan