Eindelijk fietsen.......GEWELDIG

quote: Papa_van_Jasper reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2007 13:40:13'));

oooooh het is prachtig weer maar die nieuwe mamafiets is nog niet besteld. Jacqueline en ik zijn wel al op pad geweest maar we zijn er nog niet uit. Wat zijn de krengen duur.

Maar als het weer zo blijft en dat zal wel want we gaan naar de zomer dan zal de fiets binnenkort wel besteld worden. En weer een paar honderd euries ligter. Maar goed alleen het beste voor mijn zoon!!!

Ik denk dat ik de zon in mijn ogen had

Lichter natuurlijk

Hoi!!!

Lekker zeg!!! genieten en zoooo gezellig met een kindje voorop.
Ik heb er ook zin in maar nog een paar maandjes wachten.
Roos gaat half mei naar de basisschool, ik hoop dat Linde dan lekker op de fiets mee kan en we de auto kunnen laten staan.
Ik lees  het toevallig net hierboven maar heb het al vaker gelezen, de aanschaf van een mama-fiets.
Ik heb er een maar pas sinds Roos achterop zit, voorop altijd met een gewone fiets gedaan en dat gaat echt prima, zadel niet te hoog en wat bewuster op- en afstappen.
Die mama-fietsen zijn duur en de meeste super breed en dat is ook niet echt lekker fietsen.

groetjes Danielle.  

Hallo,

ook wij hebben vandaag een stukje gefietst, welliswaar niet langer dan 10 minuten, maar toch we hebben gefietst! Tijn vond het helemaal leuk, hij was aan het kletsen en druk om zich heen aan het kijken. Ik heb vorige week mijn nieuwe fiets bij de fietenmaker opgehaald en kon dus niet wachten. Ik heb een moederfiets van montego. Die was niet zo duur als bijvoorbeeld een Sparta en ik vindt deze fiets ook lekkerder fietsen.
Nog eventjes wachten en dan kunnen we echt gaan fietsen, heerlijk!!!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Terug
Bovenaan