eindelijk fietsen!!!

A

Anoniem

Guest
Hè hè! Eindelijk. Het fietsstoeltje hadden we al even, maar het kwam er maar niet van om 'm erop te zetten. En vanmiddag maar gedaan! Echt leuk!!! Kian vond het ook geweldig!!!

Liefs Nelleke

Geweldig hij zit helemaal te stralen.

En wat een super gave bodywarmer heeft hij aan

Ja stoer he! Gekregen van m'n zusje. Maar ze hebben ze nog steeds bij de HAnsTextiel in een heeeeeleboel kleuren. Deze is bijna te klein, dus ik ga nog maar een ander kleurtje kopen ook (misschien wel een paar).
Ik heb trouwens Yoëll z'n camping-smoking ook gekocht. Ze hadden alleen nog maar maat 80. Daar past ie nu nog net in. Vooral het jasje is nog maar net aan. Dus ik ga nog even in een ander filiaal kijken of ze een maatje groter hebben. En anders past ie het alleen de eerste helft van de zomer.
Liefs NElleke

Je kunt hem ook naar het filiaal bij je in de buurt laten halen hé.
Dat vertelde mn vriendin. Al hebben ze hem in groningen, dan komt hij binnen 2 weken naar het filiaal bij jou in de buurt. Dit doen ze vanaf 15 euro dus das ook handig!

Pauline

Ja handig die 15 euro, maar het pakje was 19.95 - 40% = 11.97
Maar toch bedankt voor de tip!

Leuk zeg op de fiets!
Stijn heeft een paar jasjes en polo’s van Hans. Helemaal top en het kost (bijna)niets. Echt een prima winkel voor die kleintjes dan, want de t-shirtjes gaan wel kapot na twintig keer wassen. Geeft niet want dan zijn ze toch te klein, haha.

Leuk hoor, hij is echt helemaal blij.

Veel fiets plezier !!!!

Groetjes Marina.

He zie ineens allemaal fiets topics, wat leuk zeg! Idd gaaf (en ook heel praktisch denk ik?) bodywarmertje!

Fietsze he!

Terug
Bovenaan