eindelijk fietsen!!!

Ja ja wij hadden hem ook met korting, maar het gaat om de prijs zonder korting, dus gewoon 19,95 en kun je hem over laten komen.
Mijn vriendin vertelde dit en ze werkt bij C&A hier.
Je kunt het allicht proberen, scheelt een hoop gereis

Ga dinsdag naar de stad dus zal eens kijken wat ze in Breda verkopen haha Geef Sep nu telkens zn spijkerjasje aan. Hoop ook eigenlijk stiekum dat t zo mooi weer gaat worden dat t niet meer nodig is om over jasjes na te denken..hihi

Hoi hoi,

Mooi foto's en zo te zien heeft hij het erg naar z'n zin .

Groetjes Kitty en Tess.

Waar zijn we heen gefietst?...
uhh, de straat uit, de rotonde om en weer terug....gelukkig was er een wegomleiding en waren we zo toch nog 5 minuten onderweg.
Whahahaha.... Het was eigenlijk allang etenstijd voor Kian, maar ik kon het niet laten. Morgen maar echt een stukje fietsen.

Wat stralen jullie!! Leuk he, die eerste fietstochten?? Geniet je zelf ook veel meer van het mooie weer of niet!

-X- Marieke

Leuk zeg samen fietsen, ik kan ook echt niet wachten, had hoop op nu omdat Roos naar school gaat en ik haar het liefste met Linde op de fiets weg wil brengen.
Maar Linde kan echt absoluut nog niet zelf zitten en dus wachten we geduldig af.
Mijn fiets mist achter 3 spaken dus het zou nu ook onverantwoord zijn, morgen laten maken dus...

Veel fietsplezier!!!

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan