Eindelijk foto's van Fabio's nieuwe kamertje

Dat dekbedje heb ik gewoon bij de Zeeman gekocht voor maar 10 euro!!! Lachen he? Ik had ook meteen al naar Esmé gebeld omdat haar ventje ook zo gek is van Ernie en Bert.
Ze hebben ze ook in het blauw!

Groetjes van Cissy

Ik vind het ook een hele mooie gedachte, van die luchtbelletjes. Klopt het dat ze ook op een paar andere foto's (van zijn kamertje) te zien zijn? Ik dacht eerst dat het cirkels op de muur waren, soort decoratie ofzo.

Bijzonder dat je dat op de foto hebt kunnen vastleggen. Zie je ze dan voor het eerst, of zie je ze ook zonder camera? Ik geloof trouwens ook dat erg jonge kinderen "geesten" kunnen zien en er zelfs mee kunnen communiceren. Maar door alles wat kinderen leren (over echt en nep en over wat hoort en wat niet hoort enzo) gaat die gave vaak verloren.
Heel jammer, kinderen zijn zo puur, dat is toch fantastisch!

En dat dekbedje...daar ga ik ook maar eens naar kijken!

Groetjes,
Ellen mv Julian

wat een leuk kamertje, zeg!! Gave kleuren!
Als ik zo zie heb ik helemaal de kriebels om Enzo's kamertje te verbouwen.... nog ff wachten en dan heeft mijn mannetje eindelijk weer tijd ervoor, jippie

liefs
di silva

dat dacht ik al, dat jullie dat bedoelden, maar ik dacht dat ik de enige was die zoiets opvalt, haha niet dus...

Afin, prachtig mooie kamer Fabio. Dat heeft je moeder knap voor elkaar zeg! Slaap je er ook lekker? Vast wel onder zo’n mooi dekbedje. Geniet er maar lekker van.

Liefs

Terug
Bovenaan