A
Anoniem
Guest
Hallo dames,
Eindelijk het verslag van de verjaardag van Tess. Het is een lang en druk weekend geweest. Maar het was geweldig!!
Afgelopen woensdag heeft ze getrakteerd op het KDV, ik had samen met mijn zusje nijntjes gemaakt.
Op vrijdag zijn we lekker naar de Efteling geweest, maar eerst moesten er natuurlijk cadeautjes worden uitgepakt.
Yeah!!! Teletubbies!!!
En een hele mooie telefoon
En mijn nieuwe driewieler
Daarna naar de Efteling, dat was echt super leuk!
Lachen met mama!
Mooie elfjes, ze keek haar oogjes uit! Vooral de zingende gansen kregen veel vreugde kreetjes.
Op een grote paddestoel...
Op bezoek bij de laafjes!
Even bijtanken!
Hard rondjes draaien in de kookpotjes
Moe zijn we 's avonds thuis gekomen!
Op zaterdag was het echte feest, met een mooie nijntje taart hebben we haar eerste jaar uitgeblazen.
Hij was heerlijk
Dit zijn alle ander cadeautjes! Echt veel te veel!
Zondag kregen we ook nog bezoek en we waren allemaal helemaal moe gister.
Pauline en Danielle nog bedankt voor de kaartjes voor de Efteling, het was zalig om die kleine meid te zien genieten.
Ik ga zo maar eens slapen, want ik ben errug moe!!
Groetjes Nanda, mv Tess
Eindelijk het verslag van de verjaardag van Tess. Het is een lang en druk weekend geweest. Maar het was geweldig!!
Afgelopen woensdag heeft ze getrakteerd op het KDV, ik had samen met mijn zusje nijntjes gemaakt.
Op vrijdag zijn we lekker naar de Efteling geweest, maar eerst moesten er natuurlijk cadeautjes worden uitgepakt.
Yeah!!! Teletubbies!!!
En een hele mooie telefoon
En mijn nieuwe driewieler
Daarna naar de Efteling, dat was echt super leuk!
Lachen met mama!
Mooie elfjes, ze keek haar oogjes uit! Vooral de zingende gansen kregen veel vreugde kreetjes.
Op een grote paddestoel...
Op bezoek bij de laafjes!
Even bijtanken!
Hard rondjes draaien in de kookpotjes
Moe zijn we 's avonds thuis gekomen!
Op zaterdag was het echte feest, met een mooie nijntje taart hebben we haar eerste jaar uitgeblazen.
Hij was heerlijk
Dit zijn alle ander cadeautjes! Echt veel te veel!
Zondag kregen we ook nog bezoek en we waren allemaal helemaal moe gister.
Pauline en Danielle nog bedankt voor de kaartjes voor de Efteling, het was zalig om die kleine meid te zien genieten.
Ik ga zo maar eens slapen, want ik ben errug moe!!
Groetjes Nanda, mv Tess