Eindelijk... foto's van Tess haar verjaardag

Hiya Tess!!

Zo he! Als ik het goed begrijp heb je dus ongeveer 4 dagen feest gevierd??? Wow moet toch eens met mijn mama gaan praten over de party planning....
En wat ben je lekker verwend zeg, zo'n berg speelgoed daar kan je lekker lang mee vooruit, ben wel een beetje jaloers hoor, mama zegt dat de Efteling het allermooiste sprookjespark in de wereld is (ze zegt zelfs "fuck Mickey Mouse" maar dat mocht ik eigenlijk niet horen)
Nou doe maar lekker uitrusten van al dat feestgedruis, je bent nu tenslotte 1, en 1 jarige hebben het druk druk druk. Dus slaap lekker.

Zoentje van Maximus.

Wat een feest! Heerlijk verwend met aandacht en cadeaus. Leuke foto's! Ik vind haar heel schattig met haar feestmuts en natuurlijk op de grote paddestoel, dat zijn mijn favorieten.
Groetjes mv Thom

Jeetje Tess, wat ben jij ook lekker verwend joh! Jij mag vrijdag met mijn kado's spelen, mag ik dan een keer met jouw kado's komen spelen??

en wat een prachtige foto van jullie samen!!

Groetjes, Marieke en een hele dikke knuffel van Lyanne

Wat een leuke foto's en veel cadeautjes zeg.
En wat een ontzettend leuke traktatie hebben jullie gemaakt voor het KDV. Veel werk aan gehad.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Phoe hey, gelijk een heel weekend feest, jij boft maar meisje met zo'n lieve mams!! En nanda, wat een geweldige traktatie voor het kdv!!

Leuke foto's, de pret spat ervan af!

Groetjes
Susan

Helemaal super zeg. Jij hebt ook al zo veel cadeau's gekregen, mooi hoor. Mooie foto's, vooral van jullie tweetjes. Geniet lekker van je cadeau's!

Groetjes,
Nelly.

Wauw Tess,

Wat heb jij een superfeest gehad zeg!!En wat een hoop cadeautjes.En dan ook nog naar de Efteling...en idd wat  een schitterende foto op de paddestoel samen met Mama.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan