Eindelijk goed nieuws

Yeah vorige week werden we gebeld met goed nieuws voor ons en Zifjon. Hij heeft namelijk een indicatie gekregen voor het Medisch kinder dag verblijf. Formulieren zijn nu naar Bureau jeugd Zorgh en dan is alles rond. Dan mag hij over 6 maanden daar een aantal dagen van 6 uur naar toe. Ik ben zo blij en dit heeft me echt ff een positiefe boost gegeven. Er is nu weer een punt om naar toe te leven, en hulp is onderweg.

Ben bijna net zo blij als toen ik wist dat ik zwanger van hem was. :) :) We hebben meteen van de week gekeken waar het is, en het is ongeveer 30 min fietsen. Want met het ov is het niet te doen en of ik tegen die tijd me rijbewijs al heb weet ik niet. Maar goed het zijn nederlandse kinderen dus wennen ze maar aan het weer.

Verder gaat het deze week iets beter en is de grote onrust van de verbouwing eruit. Ik kan weer wat meer genieten en de woorden komen nu als een waterval eruit. ik kan soms wel janken als hij bv fruit of brood zegt. Klinkt stom maar die woorden zijn zo waardevol voor mij. En het is zo fijn te zien dat hij groeit. Hopelijk kunnen we deze positieve energie vasthouden voor de komende dagen.

Liefs van Mariska mama van Zifjon en Zilvian

Wow, dat vind ik echt fijn om te lezen! Wat goed dat hij zoveel gaat praten, hij heeft de smaak te pakken nu. En fijn dat je een indicatie hebt gekregen. 6 maanden wachten is nog wel erg lang, bedoel je geen 6 weken? ;-)
Nou, hou vast dit positieve gevoel, er komen rustiger tijden aan.....!

waaw dat is zeker goed nieuws
hopelijk vliegen de komende 6 mnd voorbij en heb jij voor die tijd je rijbewijs

wat goed ook van zilfjon dat ie ineens zo lekker begint te praten

geniet van je 2 geweldige mannetjes!

liefs maurilla

liefs maurilla

liefs maurilla

Geweldig nieuws!!!
Wat heerlijk voor jou, dat je zo'n dag meer tijd voor jezelf en je andere mannetje hebt, maar ook voor Zifjon zelf.Kan hij lekker spelen daar, met vriendjes omgaan, even in een andere omgeving dan thuis.
En je rijbewijs, dat komt vast wel toch?Is 't niet dit jaar, komt dat vast volgend jaar....
Groetjes Roos.

Hey Mariska,

Dat hadden jullie ook wel verdiend, een beetje goed nieuws!!
En wat fijn dat hij begint te praten, kan me heel goed voorstellen hoe blij je daar mee bent, elk woordje is super positief!!
Geniet ervan!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan