Eindelijk goed nieuws

Geweldig nieuws! Weer een lichtpuntje na de duisternis van de laatste weken.
Meid wat ben ik blij voor je!
En ja ik deed alles ook op de fiets hoor met Myrthe. Regenkleding aan en hup fietsen maar. Heb sinds donderdag een auto, is wel fijner. Maar fiets is net zo goed hoor....
Geniet van je manneke nu hij lekker begint te kwebbelen.

Liefs Irene

Hoi, fijn dat jullie de indicatie binnen hebben. Maar pff. 6 maanden wachttijd. Dat vind ik best lang, dat zou toch beter moeten.
Wat fijn dat hij begint te praten! Als hij zich beter kan uiten voelt hij zich hopelijk beter begrepen en wordt hij misschien wat rustiger.

Mariska, krijgt Zifjon eigenlijk al logopedie? Er zijn wel logopedisten die al met kinderen van 2 jaar werken. Of hebben jullie dat al besproken?

Nee Zifjon krijgt nog geen logopedie geloof dat ze daar pas met 3 mee starten. Maar na de onderzoeken over 2 weken krijgen we te horen wat het beste qua aanpak voor hem is en dan zullen we zien of dat ook te spraken komt.

gr van Mariska

He meid,

Wat een goed nieuws. Het is fijn om te weten dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren.
En wat goed dat hij nu begint te praten. Maakt het voor hem misschien ook een stuk gemakkelijker dat hij dingen duidelijk kan maken.
Hou het positieve vast he!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan