eindelijk het hartje klopt!!!

Hoi Kelly,

Wat fijn zeg dta jullie het hartje hebben zien kloppen?
Hoe ver ben je dan dat je nu al 3 echo's heb gehad?

Ik heb van de week ook een echo gehad, toen was ik 6,5 week (nu 7) en toen hebben we ook het hartje zien kloppen. Voor ons was het zo opluchting, omdat we vorige jaar 2 miskramen hebben gehad en toen was het hartje ook beide keren niet te zien.

We hebben er nu zeker meer vertrouwen in, al weten we natuurlijk dat het nog steeds fout kan gaan.

Ben je alleen moe of heb je ook ngo andere kwaaltjes?

Zelf doe ik vanaf komende maandag mee met moeders voor moeders, ik wou eerst de echo afwachten voordat ik me wou opgeven.

Groetjes Ramona

hoi ramona,

ze dachten in eerste in stantie dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en ik moest om de dag terug komen naar het zieken huis totdat ze zagen dat het in me baarmoeder zat.

bij de 1e echo was ik 4 weken zwanger maar toen was het eigenlijk al zo groot dat ze dachten dat ik verder was dus moest ik die week daarop terug komen, die week was er nog geen hartactie te zien en toen moest ik afgelopen woensdag komen en zagen ze het eindelijk het was zo een opluchting.

ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger dus bijna 7 weken.

ik ben niet alleen moe maar word ook misselijk van de luchtjes die ik normaal lekker vind ruiken.

midden in de nacht word ik wakker van maagzuur.

dus ik heb een hele fijne zwangerschap.

ik probeer overdag de slaap in te halen van de nacht.

Als het hartje klopt kan er nog heel weinig mis gaan zei het ziekenhuis tegen mij, als je maar goed naar je lichaam luisterd als je moe bent moet je gewoon even gaan liggen dat is het beste voor jou en je kindje!!!

xx kelly

De moeheid is er hier ook...net als onwijze honger hebben, tot je wat gaat klaarmaken, dan hoe k nie meer...en op sommige momenten, kan k bijna de hele menukaart van de macdonalds wegwerken...

{ben op t moment ook in de ziektewet trouwens, veel gezeik op t werk en moet eerlijk zeggen dat ik daar nu toch echt geen zin/moed in heb..."WIJ" gaan voor...dus kan echt toegeven aan de moeheid en bijverschijnselen...}

Sinds woensdag doe k mee met MvM...heb de MvM test aan me moeder gegeven...ze was jarig en vond het een heel bijzonder cadeautje
{had er twee gekregen zodat ik er ook eentje voor me eigen kon houden}

30Januari is t hier naar de VK en dan maar es kijken hoe en wat qua echo's...heb er wel heel veel zin in...

Wat fijn zeg dat het dan toch goed zit met je zwangerschap en dat het niet buitenbaarmoederlijk is.

Het is echt balen om misselijk te worden van luchtjes. Van de week was ik voor mijn vriend iets aan het klaar maken en toen ging ik echt bijna over mijn nek.
Sommige zeggen je kan beter over je nek gaan want dat lucht op, maar ik ben chronisch ziek en slik dus ook tijdens mijn zwangerschap nog medicijnen en om dan alles uit te kotsen lijkt mij ook geen strak plan.

Mijn energie is ook zo weinig, maar dat is mede doordat ik chronisch ziek ben, want daardoor slaap ik al iedere middag. Het is nu alleen nog erger. Ik kan de fut niet opbrengen om naar de winkels aan de overkant van de straat te gaan voor boodschappen.
We hebben ook nog 2 honden en die oeten ook uitgelaten worden, maar op koste het wel een hoop energie.

Heb je ook een foto van de echp gehad? Wij wel en dat is echt zo fijn als je 2 miskramen heb gehad :-D

Fijn om te lezen dat het in ieder geval allemaal goed gaat.

Wohw geweldig! Super joh! Wij moeten nog 2 1/2 week wachten voor we de eerste echo krijgen en hopen dan natuurlijk ook een hartje te horen! Ben dan 8 weken.

Liefs

Hallo ....

super dat het hartje klopt..voor sommige mensen zo vanzelfsprekend! Sjiek voor jullie.
Wij hebben de 26 ste onze eerste echo blijft spannend......

moeders voor moeders is voor mij geen optie omdat ik medicijnen moet slikken ivm imuun ziekte.
maar vindt het een kleine moeite als je gezond bent je helpt er andere enorm mee.
(Moet natuurlijk te combineren zijn)

geniet allemaal van de kloppende hartjes
greeetzzzzz

Hoi Tammie,

Je mag inprinciepe altijd mee doen met moeders voor moeders.
Ondanks mijn medicijnen die ik slik voor de sle mag ik gewoon mee doen. Voor zover ik weet mag je alleen niet mee doen als je antibiotica slikt.

Terug
Bovenaan