Eindelijk het is raaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Yes ladies jullie lezen het goed!!!! Het kruisje was direcht heel vet dik te zien en ging niet meer weg in de clearblue test....

Heb heel de nacht liggen draaien, heb nog geen uur geslapen... dacht om 5.20 oke en nu ga ik testen zoek het maar uit....
Vriend kei moe maar heel enthousiast!!!! Had al klein cadeautje x gekocht voor papa worden, dus heb ik gegeven, laat hem nu maar verder dromen en straks vieren we het verder...

Ik ga zo denk ik rondje wandelen want slapen lukt me toch niet meer!!!

Mijn symptomen zijn heel miniem dus geweest: zere tepels is het eigenlijk mee begonnen en dan gister het misselijk zijn en dorst hebben.... Dus dames die in hun spannende aftel dagen zitten en nergens last van hebben, het zegt niets!! Tenminste bij mij dus...

Ik zal zeker hier nog inloggen om te kijken wie snel met me gaat naar ander forum. Ff tellen hoor.. Volgens mij ben ik uitgeteld eind maart begin april, wat leuk allemaal!!!!

Iedereen heel veel succes en hopelijk ook voor jullie snel die kriebel in de buik, heerlijk gevoel!

Liefs Sam

JAAAAAAAAA super joh van harte gefeliciteerd!!!

Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat hij onbezorgd is!

Liefs Hallow

He bedankt!! Jij bent er ook al vroeg bij!!!

Net ronde wezen wandelen met onze hond, oh na 300 mtr word ik toch misselijk, echt paar x over mijn nek gegaan.... Kan er gelukkig wel mee lachen want zeggen dat dat goed teken is als je misselijk bent... Maar als je het niet bent ook... Gezonde ziekte denk ik maar...

Hopelijk jij ook snel goed nieuws!!!

YES YES YES YES YES !!!!!!

GEFELICITEERD !!!!  

Geniet ervan !!!

Kussie

Bianca

Gefeliciteerd Sam!!!!3x
echt tof! Ga maar lekker genieten en als je wat ziek bent dan weet je nu WAAROM!! HIHI,
Zal je wel missen want jij was de eerste waar ik mee chatte nu moet ik me er maar weer   tussen wringen want er zijn er zo veel, maar ik hoop dat ik je volg want nog steeds geen nod dus wie weet!!

Groetjes Renata

Van harte gefeliciteerd, dat je maar een mooie zwangerschap mag hebben
Groetjes Guusje

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had al het gevoel dat het goed zat, gezien je hoge temperatuur, maar wou je ook niet teveel valse hoop geven
geniet er maar lekker van en hopenlijk volg ik je naar het april forum!!

liefs leetje

JOEPIEIEIE! Sam wat super voor je!
Ben helemaal niet jaloers hoor!

En troost je meis, de misselijkheid gaat meestal na week 10 weg.

Een hele fijne zwangerschap gewenst. Geniet ervan!

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan