Eindelijk het is raaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

Hoi Sam,

Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap! En strooi hier maar wat zwangerhormonen rond!

Groetjes, Kat

Ha Sam,

Super voor jullie!! Van harte hoor. Geniet ervan (ondanks de misselijkheid).

Liefs, Joline

Geweldig! Van harte gefeliciteerd!(alcoholvrije cocktail natuurlijk)
Geniet van een mooie zwangerschap!
Groetjes van Suus.

Joepie!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd meid, geweldig!
Geniet er maar lekker van!

Ik kan me goed voorstellen dat je niet meer kon slapen wat zal jij een vlinders in je buik voelen zeg!

liefs Bibbi

oh sam!!!

in een woord: GEWELDIG!!!!

geniet er van he?

liefs janine

Hee Sabine

Wauw meid, onwijs gefeliciteerd!!!!!!
Ik ben zo onwijs blij voor je. Ik zit echt met de vlinders in mijn buik, na het lezen van je berichtje. Ik had net al een oproepje gedaan omdat deze langzame computer jouw berichtje van vanochtend nieet weergaf. Kon ik dus eindelijk, na de hele dag aan je gedacht te hebben, even op internet. Zag ik niks!!

Ben zo blij dat het nu toch gelukt is. Blijf je nog wel even op het forum, want kan je nog niet missen hoor. In ieder geval nog tot mijn NOD. Ach anders zoek ik je ergens anders wel op. Hee, heel veel geluk, een mooie zwangerschap en heel veel lieve groetjes (ook aan je mannetje) van Annet

Hiep hiep hiep hiep hiep hiep hiep hiep hiep hiep hoeraaaaaa!!!

Leuk joh! Geniet er van!!!
Laten we zeggen: goed voorbeeld doet volgen! Dus dames......

Groetjes Joy

Haaaaaai Sam,

wow wat te gek zeg!!
gefeliciteerd......o wat ga jij een bijzondere tijd tegemoet......moe zijn, lekker kotsen boven de pot......hahaha nee hoor.......ik bedoel de eerste keer het hartje horen,de eerste echo,de eerste trapjes van de baby......en uiteindelijk een klein humpie dumpie in je armen.....
heel veel,geluk met z'n 3tjes......

groetjes bri

Terug
Bovenaan