Eindelijk,.. Het speelhuis staat!!! (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Het heeft even geduurd (...maar dan heb je ook wat) maar hij is er eindelijk;

Het speelhuis..

Het was even spannend omdat de man die het huis voor ons heeft gemaakt geen transport bedrijf kon vinden die het nog kon bezorgen. Wij wilden hem natuurlijk vóór Kay's verjaardag in huis hebben. Nu waren ze gisteren avond (lees 21:00 uur) ineens onverwacht zelf het huis komen brengen, maar wij waren er niet. Hadden ze me het complete toestel in de voortuin geggooit!! Ze hadden gedacht we rijden op goed gelukt, ze zullen wel thuis zijn. Niet dat ze dan even bellen, ze moeten immers 2 uur rijden!

Schrokken ons rot toen we thuis kwamen haha.. Het klote was dat het hier enorm regende en alles dus door en door nat was en we al de onderdelen DOOR de huiskamer naar de tuin moesten schouwen.. Anders had die vent gewoon achterom kunnen komen en lag het gelijk in de carpoort, maar goed..  

Hij staat eindelijk!!

Vandaag dus de hele dag dat toestel in elkaar lopen schroeven en doen. Heb er nu al spierpijn van hahaha.. Het huisje wordt nog voorzien van huisnummer, gordijntjes  en plantenbak onder raam etc.. Uiteraard wat foto's geknipt, alleen zijn ze wat donker..

Komen ze!!  

Daar issie dan,.. duuuuuh glijbaan!!

Effe puzzele,... moet dit een sppelhuis worden?.. Pff..

Ja hoor, tot nu toe gaat ie goed!

De bodem van de veranda zit er eindelijk in..

Joepieeeee... Eindelijk staat ie!!

Auto's staan al in de garage hihi....

Close-upje..

En dit is het eind resultaat!

Deze mama (maar zeker ook papa) is helemaal blij!!!
Gelukkig beseft Kay nog niet wat ie krijgt, tis dan ook de laatste keer hahaha..

Esmé mv Kay

Gaaf huis zeg! Die is echt heel mooi geworden.

Ons huis is ook zo goed als af, alleen nog de kleine dingetjes zoals jij ook al schreef om het helemaal af te maken. Zal er ook eens een foto van maken.

Kay zal super blij zijn met zijn nieuwe onderkomen.

Groetjes Nanda

WOW!!!!!
Kep er geen woorden voor! Gaaf man!
Daar zal hij uren speelplezier hebben!

Veel plezier alvast zondag met zijn 1e verjaardag! Feliciteer hem maar alvast van Twan en mij.
Liefs Maaike

Wat een  gaaf huis Kay daar zou ik zeker ook wel in willen klimmen en limonade met koekjes   met je daar eten.

Mama vraagt waar je hem gehaald heb want ik wil hem ook heeeeeeeeel graag
(ook al ben ik niet jarig geweest)

Liefs Danique dv Ilse

Wouwie! Echt een superplek voor Kay hoor!

Enne, die bank is voor alle mama's die op bezoek komen in de speeltuin van Kay?

Lisenka mv Tessa

Ik bedoel ook al ben ik net jarig geweest hahaha
Ga al net zo typen als mama

Ja ben er ook erg blij mee,..

Jammer dat je niet zo goed de raampjes en deur kunt zien. Voor de ramen zitten namelijk luikjes en de deur bestaat uit twee delen en uit het bovenste deel  is zo'n hartje gefreesd, echt schattig..

Het is een beetje al voor de toekomst gekocht, konden het geld nu missen (wat heet missen ) dus vandaar.. En we hebben allemaal al gemerkt dat de tijd voorbij vliegt, dus voor ik het weet glijd ie al van z'n glijbaan haha...

Ja die bank is heerlijk, en inderdaad een mamabank  hahaha... Moet er alleen nog een boel kussentjes in kopen! Kun je heerlijk zitten, en vooral straks als dat klein gespuis er gaat spelen hahaha..

Terug
Bovenaan