Eindelijk,.. Het speelhuis staat!!! (foto's)

Oh Esmé, wat een gaaf ding! Wat zal Kay daar veel plezier aan beleven! Haha en Fabio ook, want ik kom nu vroeg hoor zondag . Dan kan hij lekker de hele dag spelen!

Groetjes van Cissy

We krijgen zondag KL*TE weer,.. Dus er valt weinig buiten te spelen en te vieren!    Kan wel janken..

Wordt weer mijn hele huiskamer ombouwen hahaha,.. Ach ja, scheelt dat ik niet zo moeilijk ben haha..

De goeie topic. Wat een gaaf huisje zeg! En het is al helemaal aangekleed (heb je nog aan een belletje gedacht; heel leuk). Kun je op je bankje al wegdromen van het feit dat er straks een heeeeeleboel kleine kinderen in en rond het huisje spelen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Nee hoor, nog niet aangekleed!! Dat moet allemaal nog gebeuren..
Moet inderdaad nog steeds op zoek naar zo'n ouderwetse trekbel!!
Moeilijk aan te komen, en anders zijn ze stinkend duur..

Lex heeft een bel bij de Action gekocht, maar da's geen trekbel. Die raampjes  en de deur zijn leuk hè. Kvind ze ook zo grappig.

Ben ook heel trots op Dean z'n huisje.

Groetjes!

Ja dat blijft een super gaaf huisje, vooral hoe je het hebt aangelegd met die stenen etc, helemaal super!!

Esmé mv Kay

Zooooweeeee, super cool!
Hartstikke knap gemaakt Esmé en dat andere huisje is ook al zo leuk. Best wel jaloers hoor op jullie ruime tuinen met kinderspeelparadijs...
Fijne verjaardag!!!

Zo Kay, wat heb jij toch weer een knappe mama dat ze dat allemaal kan hoor!! Bobientje de Bouwer!!

Als het mooier weer is, kom ik op mijn roze drie-wieler naar je toe hoor!!

Kusjes,Lyanne

Terug
Bovenaan