eindelijk is het zover!!

Hoi, ik ben van het Juli 2010 forum en heb je verhaal een beetje gevolgd de afgelopen weken. Lijkt wel aardig op mijn verhaal/bevalling. En ik heb een gezonde dochter van 8 maand rondkruipen, hoop voor jou dat het net zo makkelijk gaat als hier met inleiden.
Succes morgen en heel veel plezier met de kleine alvast!

gr.Rianne (juli 2010 mamaclub)

Hoi Kelly,

Wat fijn dat ze je morgen inleiden, dan heb je snel je meisje in je armen. Geniet nog even van de laatste avond samen met je vriend. En probeer inderdaad toch n beetje te slapen vannacht.

Liefs Priscilla

Wat spannend!!! Kan me helemaal indenken dat slapen moeilijk gaat worden. Als slapen niet lukt, probeer dan inderdaad lekker te relaxen. Ik wens je heeeeeeeeel veel succes morgen en alvast mooie eerste momenten met je kleintje. Hou je taai meid en hoop snel iets van je te lezen.

Liefs
Ingrid

Spannend, veel succes morgen.
Zou proberen om lekker iets warms te drinken, evt je vriend je lekker te laten masseren zodat je goed kan ontspannen, of je dan wel of niet slaapt dan rust je toch lekker uit!

Liefs Marina

jeetje wat super spannend zeg en een gek idee toch....probeer lekker te rusten, al is het maar in bed met een boekje wie weet kun je de slaap toch nog vatten...en anders doet de adrenaline vast de rest morgen!! Maar wat een mooie datum wordt dat waarschijnlijk 03-03-2011...

Succes en ondanks de spanning toch genieten...

Groetjes Fee

Terug
Bovenaan