eindelijk komt papa thuis

Mijn vriend zit momenteel in afghanistan. Hij is in maart vertrokken. Een week na zijn vertrek is onze zoon Gijs geboren. Hij heeft hem alleen nog maar op foto's en film gezien. Over 4 weken komt hij eindelijk naar huis. Maar hoe kan ik hem nu het beste laten wennen aan Gijs?

Groetjes EMG

Wat fijn voor jullie dat hij snel weer thuis komt!
Ik hoop dat papa en kind snel aan elkaar wennen. Ik denk dat dit wel automatisch gaat.....toch??
Heel veel geluk samen, en geniet ervan!
groetjes van Ruth

Hoi,

wat leuk dat ze elkaar nu eindelijk leren kennen! Heb je je geen zorgen gemaakt de laatste tijd met dat zomeroffensief van de Taliban?

Die twee wennen wel aan elkaar! Niet te veel opdringen, denk ik, dan komt het allemaal wel goed.

Heel veel plezier, als jullie over 4 weken eindelijk samen zijn.

Groetjes Ilona

Hoi,
wat fijn zeg. Lijkt me voor hem heel moeilijk om op zo'n afstand te zitten. En voor jou trouwens ook.
Ik zou hem gewoon rustig aan zijn vader laten wennen. Eerst beginnen met een paar minuten op schoot en dit zo uitbouwen. Ook met verschonen en zo. Misschien eerst laten mee kijken en dan zelf doen. Het ligt er ook aan of je kindje hierin moeilijk of makkelijk is.
Dat gaat wel van zelf als het zover is denk ik.
Groetjes Veerle

wat een emotionele situatie!!!een vader die thuiskomt en zijn zoon nog nooit heeft gezien in het echt.heel apart.maar het komt zeker goed.binnen no time zijn t dikke maatjes
geniet van elkaar straks!
groetjes kari

Brrr moet er niet aan denken, dat mn man juist op zo'n moment zo ver weg zit. Maar extra leuk om elkaar weer te ontmoeten zo, lijkt me. Tja, denk dat het wennen wel vanzelf gaat, he. Lekker veel met papa laten knuffelen, komt goed!
Sterkte de laatste weekjes!
groetjes Mieke

Een tip van mijn man: "Laat hem lekker veel spelen met zijn zoon en verwacht de eerste dagen niet te veel van hem. Wil hij verschonen en in bad doen, prima! Wil hij dit niet, ook goed!" en hij wilde nog dat ik je zou zeggen dat jullie het rustig aan moeten doen.

Toch wel schattig, dat hij nog wat tips wilde geven, niet?!?

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan