eindelijk komt papa thuis

Je man moet gewoon je kindje veel bij hem houden... ik zie mijn man alleen in het weekend maar als Klaas Jan wakker is, zit hij bij zijn vader op schoot hoor, ik zeg altijd, het kind moet ook aan jou wennen

Jeetje, wat knap dat jullie die keuze hebben gemaakt (al was er misschien niet veel keus, maar toch). En fijn dat papa nu ook mee van zijn zoon kan gaan genieten. Ik kan je niet echt tips geven, maar denk dat als je niet te hoge verwachtingen hebt, het allemaal wel vanzelf zal gaan.

Geniet van jullie tijd samen!

Groetjes, Dionne

Wat fijn zeg dat je man thuis komt!! Het zal niet makkelijk zijn geweest voor je, al die tijd  zonder je man!
Ik denk dat het wennen aan elkaar vanzelf gaat, daar zou ik me niet al te druk om maken.

groetjes Sonja

hoi,

ik denk inderdaad ook dat het allemaal wel vanzelf zal gaan straks.
ik zou ook niet teveel opdringen.

en het is wel fijn dat jullie nu als echt gezinnetje kunnen "beginnen".

mijn vriend moet volgend jaar juni naar afghanistan voor 4 maanden.

heel veel liefde en succes samen.
en voor jouw nog veel sterkte en succes de laatste weekjes.

groetjes kim.

hoi,

het wennen gaat echt vanzelf wel daar hoef je niet bang voor te zijn dat zit echt wel goed
maar verwacht de eerste weken dat hij thuis is niet te veel van hem.kwa versonen en dat soort dingen.en misschien wil ie het juist wel maar dat zal ie zelf wel aangeven.
mijn vriend heeft in irak gezeten ook genoeg gehad en gezien daar en toen hij thuis was ook niet te veel van hem verlangt een hoop vinden dat niet fijn als ze net terug zijn
veel plezier straks als ie terug is en geniet maar lekker van elkaar

hallo,

Ten eerste wat fijn dat je man weer thuis komt! Kan me voorstellen dat dat heftig is geweest voor jullie. Een zoon geboren terwijl je man zo ver weg is.

Ik kan je (helaas) geen tips geven maar dat zal allemaal vast wel goed gaan komen.
Geniet van de mooie momenten!

Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan