Eindelijk lente??

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Zou het nu dan eindelijk lente worden. Wij hopen in ieder geval van wel, zijn al 3 dagen lekker aan de wandel geweest.
Evy is helemaal klaar voor de zon.

Mooie zonnebril, nietwaar? Laat die zon maar schijnen (kom ik hopelijk ook van mijn verkoudheid af)

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hier nog iemand die helemaal geniet van dit supermooie weer! Zolang als het nog duurt...
Vanmiddag gaan we voor het eerst op de fiets!!

Lekker he! Wij zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest. Sophie vond de schapen en de geitjes wel leuk maar de haan wat minder. Die kraaide namelijk heel hard toen hij erg dichtbij stond en daar schrok ze nogal van...

Leuke foto trouwens, Iris! Vind Evy het niet vervelend om de bril op te hebben? Sophie is er niet zo'n fan van...

@mamavansophietje:
Evy heeft de zonnebril pas vanaf vrijdag. Op de foto heeft onze buurvrouw haar goed vast aan beide armen, anders haalt ze hem er steeds vanaf. De bril is veel te leuk, om mee te spelen of in de mond te nemen, haha.

o ja, ik zie nu inderdaad dat ze flink in de houdgreep ligt, haha! Wij hadden een zonnebril voor Sophie gekocht toen we op wintersport gingen. Een week van te voren dacht ik: laat ik vast eens gaan oefenen. Nou, dat was gillen! En inderdaad steeds die bril van haar hoofd trekken, om op te bijten was hij wel leuk!

Maar op vakantie heeft ze hem wel op gehad. We deden hem dan pas buiten op, als ze al in de felle lucht keek. Met bril was dan toch minder vervelend dan zonder vond Sophie, dus ze hield hem lekker op!

Whiehaaa.. Lente !!! Yess.. Helas vandaag wel wat minder mooi weer (regen /wind) maar ook hier al genoten van het voorjaarszonnetje..
Moeten we ook maar nodig zo'n te gek gave zonnebril kopen. En een mooi zonnehoedje enz enz.. hahaha...
Hier 2 leuke fotootjes van onze kleine dame (nu 10 mnd) in de buitenlucht.. Voor het eerst voorop de fiets én lekker schommelen. Vond ze errug leuk !!

Groetjes mama van Elise.

Jaaaaaaaaa lente!!!
Daar hebben wij ook tijden op gewacht!! Alleen wordt het weer wat minder helaas...
Wil zo graag een lekker zonnetje!!
Ook voor Celeno zijn huid, hoop dat het dan wat beter wordt met mooi weer.
Wat stoer die zonnebril!!! Erg leuk!!
Hoe gaat het met jullie??

xx

Hoihoi,

Jammerjammer, maar de lente lijkt weer even ver weg. Vanmorgen heeft het hier zelfs even gesneeuwd. Hoe raar wil je het hebben hier in ons kikkerlandje.
Ach ja, we wachten maar weer af, hopelijk laat de zon niet meer zo lang op zich wachten.
Evy is ook echt toe aan voorjaar. Ze is al vanaf oktober bijna continue verkouden. Ook nu is het weer helemaal mis, flinke loopneus, hoesten en slecht eten. Gelukkig drinkt ze wel nog redelijk, dus af en toe maar een flesje extra.
Verder is het een vrolijke meid, die langzaam in de eenkennigheidsfase komt.
Ze heeft ondertussen alweer 4 tandjes en ontwikkeld zich verder goed. Kruipen wil ze niet, wel veel staan en lopen aan de hand.
En hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan