Eindelijk lente??

Heey

Evy lijkt wat dat betreft wel op Celeno haha
Die kruipt ook niet, alleen achteruit haha en komt toch op de een of andere manier de hele kamer door.
Hij wil ook de hele tijd staan.. veel leuker! En springen dat vindt hij het allerleukst!
Ach ja.. ieder doet het op zijn eigen manier he..
Met Celeno gaat het ook allemaal prima, alleen op zijn wangetjes heeft hij eczeem en dat jeukt vaak.
Gelukkig gaat het al een stuk beter!
Nou we hopen op mooi weer met zn allen!!

xx

Hoihoi,

Als ik de weersverwachtingen mag geloven, krijgen we weer een paar mooie dagen. Warmer en veel zon.
Ik hoop het zo, we gaan dit weekend weg met de familie van mijn vriend. Met ruim 25 volwassen en een aantal kids. Zou dus fijn zijn als we mooi droog weer krijgen, lekker wandelen en buiten spelen met z'n allen.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Ha ha ha!!! Wat leuk, cute!!! Die bril.... oohhh ik zwijmel d'r helemaal weg bij.
Ik was al zo lyrisch toen ik Linde haar fietshelmpje opdeed!!! Zó schetig. Dat is hier namelijk verplicht! Een fietshelmpje met het groen klipje. Ja,ja, vooral dat groene sluitinkje is belangrijk. Ik vind het heel goed dat het moet. Dus ik heb een roze met bloemen, in de allerkleinste maat. Loop al drie weken te zeuren dat manlief het zitje op mijn fiets moet monteren, maar ja, hij vindt hout hakken en vissen belangrijker.... zucht... nou ja, we hebben vorige week nog sneeuw gehad, maar eind deze week moet het echt lente worden. Ik heb al last van hooikoorts dus het gaat de goede kant op!!
Liefs Pippi

Hier lijkt de lente (voorlopig dan) nu echt begonnen! Sophie heeft gisteren op de creche buitengespeeld, nou ja, buiten in de buggy gezeten, en volgens de leidsters werd ze er helemaal wild van! Op de fiets vind ze ook superleuk! Ze heeft dan trouwens geen helmpje op, maar ik zat laatst te denken dat dat eigenlijk niet zo'n slecht idee is... Misschien toch maar eens aanschaffen.
Ik word er trouwens zelf ook helemaal vrolijk van, van dit weer!

Terug
Bovenaan