Eindelijk met verlof!

Hallo allemaal,

Bij mij is het stil geweest de laatste tijd op het forum. Zo druk nog op het werk en 's avonds helemaal uitgeblust, maar vandaag is mijn eerste verlofdag, jippie en precies nog 4 weken te gaan. Nog bedankt aan diegene die een tijdje terug op mijn dilemma berichtje hebben gereageerd. Ik wist nog niet of ik thuis of in het ziekenhuis zou willen bevallen en we hebben nu toch gekozen voor het ziekenhuis, dus nogmaals bedankt voor de positieve berichtjes en oppeppende berichtjes.

Groetjes,
El

Welkom bij de club van zwangere-vrouwen-met-verlof :), ik heb nu mijn 2e week er bijna op zitten, en kan je vertellen dat het echt heerlijk is om een beetje aan te rommelen :)!!
Ik ben nu 37+2, moet zeggen dat het ,e goed bevalt af en toe even lekker te liggen op de bank in de loop van de middag!!

Liefs Marit

Heeey,

Lekker eindelijk je welverdiende verlof!
Kun je je nu helemaal richten op de baby, dingetjes die nog gebeuren moeten, en vooral (niet te vergeten) JEZELF!

Alles lekker rustig aan!

Een vriendin was zich van de week het verwonderen dat ik het hele huishouden nog alleen deed..... Maar ja...

Half uurtje keuken, uurtje zitten, uurtje stofzuigen, twee uurtjes zitten enz....

Dan is het echt heel goed vol te houden. En als je geen zin meer hebt of je merkt dat het niet gaat.... MORGEN is nog een dag!

Geniet van je verlof, en die laatste weekjes.

Ik weet dat ik van de laatste weekjes zou moeten genieten, maar het duurt me gewoon allemaal te lang nu!

Liefs

Ook ik ben sinds vandaag met verlof! Heb zelfs vandaag nog gewerkt, maar nu toch echt klaar met werken de komende 16 weken. Heerlijk gevoel, kan het nog niet echt bevatten!

Moet as maandag naar de gynaecoloog omdat kleine nogal voor ligt op groei... Ben erg benieuwd wat hij zal zeggen.

Heb er in ieder geval heel veel zin in om lekker de tijd aan mezelf te hebben. Heb mezelf voorgenomen om niet meer dan 1 'ding' per dag te plannen, vanaf nu ga ik in standje relaxed!

Geniet van je verlof en de vrije tijd. Als de kleine er eenmaal is, vliegt de tijd weer!

groetjes!

Heerlijk Eljo en Mama-van-w!! Nu lekker genieten.

Mama-van-w, ik ben benieuwd wat de gyn zal zeggen!

Heel verstandig om niet meer dan 1 ding te plannen. Ik zat nog een beetje in de racestand en deed in het begin heel veel. Nu heb ik zo'n beetje alle bezoekjes en winkeldagen gehad en nu kom ik echt tot rust.

Meestal doe ik 's ochtends wat aan het huishouden (was altijd al een ochtendmens en dat is nu niet anders).
's Middags kak ik in en doe ik niks meer. Beetje rommelen en veeeeeeel internetten!

Geniet ervan meiden!

ja vandaag is ook mijn eerste verlof dag!
Poeh wel even wennen hoor, het idee dat ik 16 weken niet hoef te werken. Ik ben vooral een beetje bang dat ik me de komende paar weken, voordat de baby komt, ga vervelen. Maar ik ga proberen mijn dag zo goed mogelijk in te delen.Bijvoorbeeld niet te lang uitslapen (wordt ik alleen maar duf van) 's ochtends het huishouden of met vriendinnen afspreken en 's middags lekker luieren en tijd voor mezelf hebben.
En er zijn nog genoeg dingen te doen, zoals alle adressen voor de geboortekaartjes verzamelen en alvast op de enveloppen schrijven..en 100 keer de babykleertjes wassen;)
Liefs Maartje

Hoi,

Ik was gisteren voor het eerst met verlof en ik heb gisteren en vandaag echt helemaal NIETS gedaan. Ik was zooo moe, ik kan wel blijven slapen, hahaha!

Ik ben ook wel een beetje bang dat ik me ga vervelen maar anderzijds gaat de tijd volgens mij ook wel snel. En ik wil bewust genieten van de relatieve rust die we samen nog hebben.

Eerlijk is eerlijk herken ik Heppy wel een beetje, ik wil eigenlijk ook wel dat het kindje straks een keer komt. Nu nog niet, maar met een week of 4, dan ben ik 38 weken. Ik verlang weer zo naar mijn normale spijkerbroek en een stevige boswandeling!

x

Terug
Bovenaan