Eindelijk met verlof!

Hi ladys,

Mijn verlof ik afgelopen donderdag in gegaan. Dat was ook echt m'n laatste dag van het jaar. Ik begin pas weer lekker in januari 2011!!!! Heb er nog lekker 2 weken vakantie achter aan geplakt. Het huishouden gaat me eigenlijk niet eens meer lukken. Stoffen gaat nog wel (is ook niet zwaar), maar alleen al beneden stofzuigen is me teveel. Dan heb ik echt pijn onder in mijn rug als ik ff ga zitten :-( Dus dan vragen we het gewoon aan manlief, maar tja die is ook blij als hij om 19.00 uur thuis is van 's ochtends 8 uur af. M'n ouders zijn gelukkig weer terug van vakantie gekomen dus kan ik m'n moederke inschakelen. En ze doet het gelukkig met alle liefde en plezier.

Ook in heb het idee dat ik me ga vervelen voordat ukkie komt. Maar ik heb me voorgenomen om van alle rust te genieten (nu het nog kan) en 's middags ook echt nog ff m'n rust op bed te pakken (max. 1,5uur slapen). Daar knap je wel van op moet ik zeggen, anders lig ik om 20.00 uur voor pampes op de bank :)

Suc6 allemaal met de laatste loodjes in het verlof.

Liefs

Joyce

Heb de 2de week van mn verlof erop zitten,maar moet zeggen dat ik me nog geen moment verveelt hebt.vind mezelf best nog actief kan gelukkig alles nog in het huishouden al moet ik zeggen dat ik de douche en de bovenverdieping poetsen wel zwaar begint te worden.pfff zeg!maarja mannetje is ook heel druk bezig in huis(zijn nog beetje aan verbouwen)ook winkel ik nog erg graag.heb bijna alle winterkleertjes voor mn 3 jarige dochter al in huis.kan ik straks lekker voor mezelf rond gaan neuzen.en soms hier en daar nog eens een bakje thee halen.ook erg gezellig.en natuurlijk de poetsdrang!ook wel erg soms hoor.maar heb voorgenomen vanaf volgende week toch wat rustiger aan te gaan doen.hoopt dat het lukt maar staan nog wel wat dingetjes op de plan.zoals enveloppen bestellen en adressn opschrijven.nog bij wat mensen op visite,boodschappen en noem maar op.ben s avonds vaak erg moe.zal proberen ook eens een middagje te gaan liggen.dochter gaat op maandag en donderdag naar de opvang dus moet lukken.succes iedereen met de laatste loodjes en geniet van je verlof
liefs jootje

Geniet van je verlof en rust lekker uit!
Oh ik zou zooooo graag middagdutjes willen doen,maar het zit er niet in met 2 kleine koters die nog vakantie hebben. Whaaaaa!!!!
Niks vervelen,dames. Geniet,rust en keuvel wat aan, straks zul je je echt niet meer vervelen! ;)

Terug
Bovenaan