Eindelijk na 27 rondes : IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaahhhhh!!

Ik zat vanmorgen nog aan je te denken, zou ze het volhouden tot dinsdag, ik nam zelf gistreren Bachdruppeltjes om mijn geduld in toom te houden, ik dacht dan zal jij helemaal staan te klappen van dde spanning!!

Ik krijg me toch een dikke keel nu ik ben zooooo blij voor je zie je wel!!!! je kan het!!!!

Wanneer ben je uitgerekend??heb je al op babybrabbel  op de datumcalculator uitgerekend??

Ik hoop je snel te volgen.....

Liefs Jeanette1

Hoi Biaggi,
SUPERGEFELICITEERD!!!!! Geweldig!!!
Jullie hebben lang genoeg gewacht dunkt me he?
Echt gaaf!! Hoop dat wij snel volgen.
Geniet er lekker van, het gaat zoooooo snel.
Liefs Melanie

GEFELICITEERD,mied je hebt het echt verdiend.

Succes en duimen voor je dat alles goed gaat met jouw en jullie kindje.

Liefs van mij

Proficiat!!!!!!!!!
Geweldig! Er zijn er meer die zwanger zijn geworden, het is een vruchtbare maand!
Nou joh, ben je naar de 9-maandenbeurs geweest? Ga je over naar het andere forum?
Veel plezier en ik hoop dat alles goed zal gaan.

Groetjes

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties !!!
Als ik het goed heb berekent dan ben ik 21 november
uitgerekend. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs en wacht nog even
met het andere forum !!! Alles gaat nu zo snel !!!! Ik vind het nog steeds
ongelofelijk !!!! Als ik de test zie liggen dan besef ik het weer even......

Dikke knuffel van Biaggi

Fijn dat je nog even blijft. Dan kun je de wachtende menigte opvrolijken met je goede humeur.  Geeft wel hoop, he, als anderen zwanger worden. Dat vind ik, tenminste. Wat ga je verder doen vandaag, hoe ga je het vieren?

Groetjes

Hoi claske,

Vanmorgen zijn we eerst naar mijn schoonzus en zwager geweest om het te vertellen.
Dat komt omdat zij al lange tijd met ons meeleven en die vragen dan toch op een gegeven moment. Ze wisten namelijk dat ik een deze dagen zou testen.

En omdat wij zolang bezig zijn geweest, gaan we vanavond naar mijn schoonouders om het te vertellen en morgen naar mijn ouders. We willen het zo graag kwijt en misschien om bij hun enkele vraagtekens te beantwoorden. We hebben al zo vaak tegen ze moeten liegen en zullen vast weleens gedacht hebben "wat doen die 2 toch raar !!!!!". Maar ja, wat wil je ook al meer als 1 jaar gingen we naar de gyn. We hebben wat smoesjes moeten verzinnen. Vandaar dat we het nu al vertellen.

Dikke knuffel van Biaggi

Dag lieve Biaggi

Wat lees ik nou??!! Geweldig meid, het is jullie dan toch gelukt. Wat een geweldig nieuws om te horen!!!!!!! Ik kan me voorstellen dat jullie in de zevende hemel zijn. Ga er enorm van genieten , meid, jullie hebben het verdiend na zoveel rondes wachten!

Liefs, cee

Terug
Bovenaan