Eindelijk na 28 weken

Mijn man heeft de kleine zien bewegen. Hij dacht dat ik een schok beweging maakte maar onderin in mijn buik kan ik dat echt niet. Een dag later heeft hij de kleine eindelijk ook gevoeld. Mijn familie had de kleine al goed gevoeld maar mijn eigen man nu pas. Maar een vrolijke reactie? Nee, hoor. Hij vind er niks aan lijkt het. Hij zegt dat hij het wel leuk vind maar zo komt het niet over en als ik dat zeg krijg ik ook weer een antwoord waar ik niks mee kan. Af en toe word ik daar toch best verdrietig van. Anderen misschien hier ook last van dat de partner niet echt meelevend reageert?

Liefs Jojanneke

bah wat vervelend, jammer dat ie niet een beetje meeleefd! wij zijn er zelf niet zo heel veel mee bezig, komt omdat we al een jochie hebben rondlopen. is niet zo leuk, maar als de baby heen en weer schuift in mn buik, ziet hij het wel en hij legt ook vaak zn hand erop. hij vraagt er ook veel naar, maar we merken gewoon heel erg dat we er minder mee bezig zijn. misschien kun je er eens over praten met hem? probeer er in elk geval wel lekker zelf van te genieten, want voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij, groetjes!

Nou sorry hoor, ik las t laatste stukje niet goed omdat de telefoon ging... Sorry sorry... Lekker dan dat hij zo doet.... Mijn partner leeft wel heel erg mee, maar bijv. over de bevalling en voorbereiding helemaal njet... Hij zegt dat dat wel goed komt, hij gaat ook niet mee met de partner avond van yoga... Verder doet ie wel heeel erg zijn best dus ik laat m maar gewoon zn nukken hebben... Die van jou moet misschien wel ff met zn neus op de feiten gedrukt worden, hij moet proberen zich voor te stellen hoe jij je voelt!

Succes ermee meid xxx

Mijn partner zei niets. Zelfs niet toen ik t vroeg. Toen mijn moeder t 3 dagen later VIA Skype vroeg vond hij t geweldig . Dus toen ik daarnaar vroeg zei hij Ja maar je hebt t niet gevraagd. Kortom hij vind t geweldig en er was niets aan m te merken. Tja. Mannen....... Je zou ze soms.

Mijn vriend reageert soms ook niet heel enthousiast, maar vindt het wel geweldig. Hij laat het gewoon niet zo merken, terwijl ik 10x achter elkaar kan zeggen hoe bijzonder ik het vind. Gewoon een verschil tussen mannen en vrouwen denk ik....
Hij praat wel veel tegen de kleine en geeft ook zeker 3x per dag mijn buik een kusje. Morgenavond hebben we een informatieavond over de bevalling en gaat hij ook mee.
Geniet er in ieder geval zelf lekker van. Je man zal er ook zeker van genieten, maar op zijn eigen manier.

Wel wat herkenbaar hoor...ik vraag er ook wel eens naar, maar hij kan niet zo enthousiast worden als ik.
Snap soms ook niet dat ie niet vaker wil voelen...
Maar zoals hij zelf zegt; t wordt allemaal pas echt eigenlijk als de baby er is ( we hebben al 1 kindje).
Als je er echt erg mee zit, zou ik het gewoon nog een keertej vragen op een misschien geschikter tijdstip, maar meestal leeft het voor die mannen niet zo...
Merk ook dat mn man het nu steeds leuker vind nu ons zoontje wat ouder wordt en echt op hem gaat reageren :) al was ie als papa van de baby ook wel trots..maar toch anders

mijn vriend heeft erook niet ook niet zo heel veel mee maar dat zijn meer mannen denk ik voor hun ishet heel erg onwerkelijk wij hebben al 2 kinderen bij de andere 2 was dat ook zo ze kunnen er zo nog niks mee pas als ze het zien is het echt en meestal vinden mannen kinderen ook leuker als ze wat ouder zijn en niet zo hulpeloos tenminste dat is hier

Terug
Bovenaan