Eindelijk na 28 weken

Ik zou me er niet te druk om maken. Voor mannen begint het pas leuk te worden als het kindje er is. Ik heb nog niet echt een meelevende man gezien haahahah. Het is ook wel een beetje logisch, wij voelen heel de dag door wel iets. Is het niet de kleine die beweegt, dan heb je nog wel de zwangerschapskwalen. Daar hebben zij allemaal geen last van. Tot de bevalling gaat beginnen. Dan zijn ze in alle staten hahahaha. Dit wordt ons tweede kindje en hij voelt nu nog minder dan bij de eerste en die keren waren al op 1 hand te tellen.

Dankjewel dames voor jullie verhalen. Doet me wel goed. Weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn man alleen ligt maar dat dat in het algemeen bij mannen zo is.Moet het dus maar een beetje langs me heen laten gaan.

Mijn man was bij de 2e veel minder bezig met de buik dan bij de 1e en nu is hij weer helemaal verliefd op het wezentje binnenin. Hij wordt nu snachts ook wakker omdat er een kindje tegen zijn rug aan schopt.

Ik ben blij om te lezen dat veel meer mannen zo zijn. Mijn man heeft ook geen interesse in de buik en het voelen ervan. Emee gaan naar de partner avond na daar piekert hij niet over. Helaas

Ja zit ik voor de tv en dan voel ik de baby bewegen in mn buik en dan zie ik ineens zo'n bobbel eruit steken. En dan ben ik zelf helemaal van: "wowww!" Stoot ik mn vriend aan: "moet je kijken!!"
Maar dan gebeurt er dus helemaal niks he? En zodra mn vriend zegt: "nou ik ga weer tv kijken want ik kan wel minutenlang naar je tshirt gaan staren maar ik zie gewoon niks. " dan doetie het weer. Haha wat een pestert.

Terug
Bovenaan