eindelijk, toch een cryo tp.....

Lieve Jana

Ik zit hier mijn duimen voor je te draaien dat alles goed gaat.
Ik snap dat je je hier minder thuis voelt, ik heb hetzelfde gevoel en kom hier ook iets minder, maar kijk altijd of er een is die ik al een tijdje hier zie rondhangen en hoe het ermee gaat.
Spreek je later

Liefs

Lydia

Heej lieve Jana,

Volgens mij heb je, ondanks het slechte nieuws, heel goed nieuws!! Het is nl., maar dat denk ik he, heel bijzonder als de ontdooiing goed gaat en de tp kan plaatsvinden!!!! Dus lieve meid, ik ga nu toch zo ontzettend hard voor je duimen dat dit goed gaat en dat hier iets prachtig moois uit mag ontstaan. Het is je nl.  zo ontzettend gegund.
Ik hoop dat je genoeg afleiding en geduld hebt om de weken uit te zitten en door te komen en dat je dan maar fantastisch beloond mag worden.

Dikke knuf Scorpy

Hoi Jana,

spannend hoor! Maar als ik het zo lees heb je idd al behoorlijk geluk gehad en wie weet is het een lucky maand!!

Ik hoop het voor je.

Heel veel sterkte en succes met het wachten en als afleiding lekker shoppen of boeken lezen en vroeg je bed in (des te eerder is er weer een dag voorbij)

groetjes Belle

hé meiden,

wat doet me dat goed die reactie's.
lieve belle en scorpy:
ik besef me echt dat een tp. een groot geluk voor me is geweest.
want ook dat spreekt niet voor zich. (helaas voor  lydia)
ik hoop dat het geluk zich nu ook  voortzet.

even een update:
na mijn tp. had ik een aantal dgn later al veel last van afscheidding.
(d. bruin) en hevige buikkrampen.
had na lang dubben toch gebeld naar t ziekenhuis  voor info.
hun dachten mischien aan een afstoting.
maar zekerheid konden ze me niet geven.
ik ben er erg onrustig en verdrietig onder geweest....
en die onzekerheid, verschikkelijk.
ik moet nu  nog een paar dagen wachten tot mijn nod.
ik probeer t wat los te laten, maar ohhh wat is dat moeilijk.

liefs, jana.

Lieve Jana,

Tja wat moet ik daar nu op zeggen...
Zolang er geen zekerheid is van afstoting is er hoop.
Je kunt helaas niet anders als nog even wachten en heel veel geduld hebben. En probeer (jaja ik zeg probeer) jezelf niet gek te laten maken. Ontzettend frustrerend is dat he, gewoon echt ff niks kunnen en wel van alles denken en voelen, bah. Is het ook nog van dat miezerweer.. wat dan als positieve bijkomstigheid heeft dat het zich uitstekend leent voor een filmpje, boekje, kopje thee en lekkere koekjes en chocolade.
Ik blijf nog wel ff doorduimen hoor

Liefs Scorpy

Lieve Jana,

Tja wat moet ik daar nu op zeggen...
Zolang er geen zekerheid is van afstoting is er hoop.
Je kunt helaas niet anders als nog even wachten en heel veel geduld hebben. En probeer (jaja ik zeg probeer) jezelf niet gek te laten maken. Ontzettend frustrerend is dat he, gewoon echt ff niks kunnen en wel van alles denken en voelen, bah. Is het ook nog van dat miezerweer.. wat dan als positieve bijkomstigheid heeft dat het zich uitstekend leent voor een filmpje, boekje, kopje thee en lekkere koekjes en chocolade.
Ik blijf nog wel ff doorduimen hoor

Liefs Scorpy

lieve scorpy,

merci voor je lieve opbeurende woorden.
ik neem idd. alle tijd om nu eens dat goede boek door te worstelen.
(onder t genot van veel zoetige lekkernijen... daar gaat mijn lijn haha)
wachten is bijna t zwaartst van de hele behandeling.
je haalt je van alles in het hoofd.
wel, nog 1 dag, en dan testen....

liefs, jana.

ps; hoe staat t er nu met jou voor??

Terug
Bovenaan