eindelijk verlof!!!!!!

hallo allemaal, ik ben vandaag precies 34 weken zwanger van de eerste, en dus ook vandaag officieel met verlof... ik heb 6 weken van te voren genomen omdat ik een baan heb in een kledingzaak, dus dat is de hele dag staan en lopen...
waneer is jullie verlof begonnen, of waneer begint het???
ik verveel me nu al... maar ben tog stiekem ontzettend trots dat ik het volgehouden heb...

liefs milou, en voor sommigen... werk ze nog even.

Hallo mimi,

Ik ben vandaag 34 weken en 1 dag,
Mijn verlof ik ook officieel ingegaan, en ik verveel me ook al behoorlijk, druk bezig met huishouden maar dat houd een keer op he ;) misschien zijn er vrouwen met tips voor de verlof weken haha, ben ook trots dat ik het heb volgehouden zelf werk ik in de horeca dus druk druk!
Nou geniet er lekker van en nog genieten van de laatste weken.en succes met de laatster loodjes

liefs kimberly

Pfff... ik moet nog ff!
Ben dinsdag 33 weken, maar ik moet nog 2 1/2 week werken. Ach, in totaal 7 dagen, maar je telt wel af!
Werk zelf in een drogist, heb het dus ook wel gehad met dat staan...
Vrijdag sta ik de hele dag alleen, kan dus niet even zitten, baal ik wel van, maar is niet anders.
Tussen de middag zet ik een stoel achter in de winkel en de klanten hebben maar pech... ik ga pas heen als er iemand bij de kassa staat, moet wel zitten om een broodje te eten!
Verder zet ik een kruk bij de kassa neer, zodat ik daar adminstratie o.i.d. kan uitvoeren.

Ben ook bang dat ik me toch ga vervelen als ik thuis ben!
De meeste mensen werken gewoon, dus daar kun je ook niet aankloppen, huis keer op keer schoonmaken heb je ook wel een keer gezien, de hele dag voor de tv is ook triest, hahahah.... dan vallen we elkaar hier maar lastig!!

Geniet er van dames! Nog een paar weken!!

Groetjes.

Hallo meiden,

Ben van het jan. forum, maar omdat ik op 2-1 ben uitgerekend, lees ik hier ook vaak mee.
Ik ben zwanger van de tweede en moet nog 2,5 week.
Tips: een beetje uitslapen. Nog wat afspraakjes maken met vriendinnen en kennissen, poetsen (de klussen waar je nooit aan toe komt. En die ene film/serie kijken die je nog hebt liggen op dvdv. Lekker een boek lezen. Je laten verzorgen (voeten of een zw. massage, gezichtbehandeling), lekker naar de kapper. Een beetje aantutten in de babykamer.
Rust vooral lekker uit. Straks moet je serieus aan de bak. Het is prachtig en heerlijk, maar ook echt vermoeiend.
Ik hoop dat je echt van je verlof kan genieten. Ik vond het een hele bijzondere periode en zie er ook echt naar uit.

groetjes,

Ik ben morgen 35 weken en moet dan nog 1 week. Ik zal me niet vervelen. De middelste moet nog naar haar nieuwe kamer verhuisd als die dan echt af is. Dan moet de wieg weer te voorschijn, een nieuw lampje gekocht, een nieuw gordijntje gemaakt, vogeltjes voor aan de muren, foto's bijbesteld en ingeplakt, babyboek zo veel mogelijk bijwerken, ik houd weekboekjes bij voor mijn andere 2 kinderen, kleren uitzoeken voor de oudste 2, kledingkast voor de jongste op orde, meer dan genoeg schoon te maken, bij drukker om te bespreken over zelfbedachte geboortekaarten, adressenlijst bijwerken, enveloppen van geboortekaarten gereed maken, tandartscontrole, nog even lekker winkelen en spullen kopen zonder kinderen erbij, Sinterklaascadeaus op orde (voor als de baby eerder komt), beetje bewegen op de Wii, eigen verjaardag, bellypaint, wekelijkse controle bij gyn, gewone verzorging van mijn kinderen als ze thuis zijn en slapen, slapen, slapen!
Verder moeten de bedklossen gehaald en moet ik zeker weten dat bij UWV bekend is dag ik straks niet meer werk en alvast WW aanvragen, CV updaten.
Vervelen is bij mij niet aan de orde. Dat was het bij de eerste 2 ook niet. Heeft z'n voor- en nadelen.

Groetjes,
Tamar

VERVELEN !!!! Jeetje man jullie praten alsof werken alles is waar het leven om draait. Als je met vakantie bent verveel je toch ook niet ? genoeg dingen om te doen. Ga een goed boek lezen, wandelen, winkelen, zwemmen of een kuur oordje bij je thuis houden. Bak een lekkere taart of hou een pyama dag. Doe zoveel mogelijk dingen die je ontspannen en energie geven want die reserves zal je straks allemaal aan moeten spreken.

veel succes met het niet vervelen.

leifs van Mariska mama Zifjon en 36+1 weken zwanger

Ik ben 6 december uitgerekend (nu dus 36 weken en 1 dag) en zit al thuis vanaf begin september. Dit omdat ik last heb van mijn bekken. Ik ben gebonden aan bed of bank en heb ondertussen een dochter van ruim 20 maanden om me heen lopen. Erg vermoeiend en vreselijk frustrerend. Je kan je misschien wel voorstellen dat de muren inmiddels op me af komen. Ik word gillend gek!!!!
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is.... als je nu net met verlof bent en je bent nog goed ter been.... GENIET!!! Ga lekker naar buiten genieten van de herfst. Ga schoonmaken, shoppen, what ever! Ik wou dat ik het allemaal nog kon..... :eek:(

Dus voor de meiden die al met verlof zijn: Geniet ervan!!!
En voor de meiden die nog even moeten werken: Werkse nog even en daarna...... genieten maar!!!

Liefs Trudi

hoi hoi....ik zit vanaf 22 oktober thuis..ook gedwongen.ik mocht niet meer werken vanwege een hoge bloeddruk.heb hiervoor ook 2 dagen in het ziekenhuis gelegen.ik ben nu 33 weken zwanger,dus mijn verlof zou volgende week pas beginnen.ik ben het met trudi eens ..als je goed te been bent ,geniet er cker van.ik moet ook rustig aan doen.ben nu onder behandeling van de gyn..elke keer ga ik met lood in mijn schoenen heen,bang dat mijn bloeddruk weer te hoog is en dat ik dan weer moet blijven,terwijl ik thuis nog van alles klaar wil hebben,en ook een dochter van 20 maanden heb rond lopen.

liefs,karin

Terug
Bovenaan