eindelijk verlof!!!!!!

Ben nu een week thuis met verlof en mijn zoontje is die hele week ziek geweest (buikgriepvirus) dus idd ook weinig genieten of vervelen op dit moment!!! Ga volgende week de kleertjes wassen en strijken en de wieg klaar maken en verder lekker uitrusten voor zover dat kan met een peuter om je heen!

Uh Tamar...... weet je zeker dat je dit allemaal gaat redden in 4 weken?!?!?!?!!? Respect! ;o)

Groetjes
Joyce

heel erg bedankt allemaal, voor julie reacties...
ben inderdaad deze week nog ff druk met de babykamer, mijn vriend tenminste. ik sta alleen aanwijzingen te geven hahaha.
morgen komen de meubeltjes, en ik vond dat idee van een thuis kuuroordje wel wat, ga ik zeker proberen.
voor de rest maar op visite bij mijn oma's ofzoww... zijn de enige die niet werken!!!
nogmaals bedankt..

liefs milou

Sinds deze week heb ik verlof. Ben 11-12 uitgerekend.
Wel even wennen. mis eigenlijk wel de dagelijkse gezelligheid van mijn collegae, maar ze komen volgende week bij me langs.

Wat doen jullie verder zoal de hele dag?
De dag gaat toch best snel om merk ik wel met dagelijkse dingetjes, boodschapje, babykleertjes wassen, telefoontje hier en daar, slaapje soms en natuurlijk tv kijken lezen en internetten.

Aaaarrrgggghhhh!!!!!!!!!!!!!

Ik wil ook verlof!! Ben zó jaloers!
Moet nog 1 1/2 week werken, in totaal nog 6 dagen... pfff.... wat duurt dát lang!!!

Geniet er van!

ik ben ook sinds deze week met verlof, ik ben 34 weken en ben al helemaal klaar.

Moet over 2 weken de klossen halen en ja ik ben allang aan het aftellen..... Ik weet nog goed hoe ik naar die eerst 3 mnd uit keek. daarna wanneer ik mijn buik zou zien groeien en ik het weer voor de eerste keer voelde. Beweging!!

ineens gaat het heel snel... ik kijk er echt naar uit. genieten dames nu het nog kan, dit is nog niks het echte werk gaat over een paar weken beginnen.

xxxxx nathy

Terug
Bovenaan