Eindelijk vertellen.... ik ben zwanger!

Hallo,

Blij dat ik eindelijk ( weet het sinds gister) iemand kan vertellen dat ik zwanger ben. Haha. Als het goed is uitgerekend op 1 juli.
Vanmorgen een afspraak gemaakt bij de verloskundige, en die is pas op 7 december. Erg laat als ik het bij jullie zo lees.

Vanmiddag nogmaals met de verloskundige gebeld (op advies van de assistent) omdat ik afgelopen vrijdag onder narcose geweest. Maar gelukkig gerust gesteld, hoef me niet erg veel zorgen te maken. Maar hierdoor kan ik wel eerder heen. Moet ik alleen morgen nog even voor bellen.

Dus nog 2 weekjes wachten en ik ben bang dat die erg lang gaan duren. haha.

knuffel crano

Zo enthousiast dat ik me helemaal vergeet voor te stellen...

Ik ben Noor en 24 jaar. Dit is voor ons de eerste keer dat wel een kindje mogen gaan verwachten.
Net 2e maand gestopt met de pil. We wilde het dus wel, maar evengoed kwam het nog als een verrassing. Een geweldige verrassing natuurlijk.

Liefs Noor

Hi Noor,

Gefeliciteerd!! Ja had mij ook nog niet voor gesteld. Ik ben jantine en 25 jaar. Wij verwachten ook ons eerste kindje en ook pas begin aug gestopt met de pil.
Grappig hoor, zo'n beetje hetzelfde.
Hoop idd dat alles goed is, wel fijn dat je nu eerder terecht kan.
Geniet er van! Het lijkt alleen nu wel, nu die test gedaan is je je ook echt zwanger gaat voelen. Meteen al buikkrampen en een opgeblazen gevoel. HAHA.

Ik spreek je vast nog wel op dit forum.

Groetjes!

Hoi Noor,

Ook ik ben na 2 maanden zwanger geworden super he. Ik ook ik heb me niet echt goed voorgesteld aan de rest. Ik ben Margot 27 jaar en zwanger van de tweede ben afelopen februari bevallen van een dochter Daphne die volgende week dus 9 maanden wordt. Ik heb 12 november de eerste afsraak bij de veroskundige en die week erna de eerste echo echt spannend dus ik ben als het goed is 6 juli uitgerekend. Heb je al last van kwaaltjes of valt dat nog wel mee. Nou succes met de zwangerschap en hoop voor je dat je snel bij de verloskundige terecht kan.

Liefs Margot

Hey Jantien en Margot,

Leuk om zo snel al reacties te krijgen. Het is idd wel grappig dat het wel een beetje hetzelfde is. Je hoor altijd dat het wel een paar maanden kan duren voor het raak is. Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk.
Het is idd wel zo dat je meteen merk dat je zwanger ben. Al moet ik zeggen dat ik al anderhalve week echt bekaf ben en s'nachts amper slaap. (werk gelukkig alleen in de ochtend en middag paar uurtjes) dus kan tussendoor weer mijn bed in duiken.
Begin nu ook echt misselijk te worden. alleen s'avonds. Gaat meteen al mijn avond eten er weer uit. maar ook dat hoort erbij he. en de buikkrampen vallen ook wel mee eigenlijk. Heb ook de afgelopen week al het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Maar dat is nu ook te verklaren. Haha

En Margot, was het bij jullie een verrassing? Omdat het zo snel na elkaar is. Of hebben jullie dat heel bewust gedaan. (ik vind de term foutje of ongelukje vreselijk. verrassing klinkt veel leuker) maar wel leuk voor Daphne dat de leeftijd zo dicht bij elkaar ligt.

Nou ik hoor jullie wel weer.

Liefs Noor

Welkom en gefeliciteerd Sacha. Is erg leuk om zo onze ervaringen te delen.
Weet je al wanneer je naar de verloskundige mag? Ik ga zo even bellen en dan mag ik als het goed is over 2 weken. Erg spannend natuurlijk.
we horen het wel van je.

Liefs Noor

Nou net met de verloskundige gebeld, en ik mag presies over 2 weken. Dinsdag 17 nov. om 21.00 uur sávonds. Echt spannend hoor. Dan krijg ik mijn kindje te zien en te horen. Kan echt niet wachten. Ondertussen wel al misselijker aan t worden en last van buikkrampen. ( mijn man is wel ineens extra lief haha)

Liefs Noor

Terug
Bovenaan