Eindelijk vertellen.... ik ben zwanger!

Hallo!

Allemaal nog gefeliciteerd!! Was het vergeten, sorry!Ik ben Gaby, 29 jaar en in mei bevallen van onze zoon Sven. Op dit moment zo'n 5 weken zwanger van nummer 2. Ik voel me vooral in de ochtend misselijk en natuurlijk vermoeider, maar tja...ik heb een hummel van bijna 6 maanden die verzorgd moet worden. Dus dit is idd wel effe wennen!

Ik heb op 7 dec 1ste afspraak bij de VK met een inwendige echo. Ben benieuwd!

Ik ben van Sven inderdaad na 2 ronden zwanger geraakt en nu ongepland (maar zeker niet ongewenst!). Had na de bevalling de Cerazette (pil die mag met borstvoeding) maar daar kreeg ik tussentijdse bloedingen van. Dus ben ik gestopt met het plan om na 1 maand weer te beginnen. En toen PATSBOEM was ik al zwanger!

Ik ben wel nerveus om dit nu op mijn werk te gaan vertellen...was dit jaar van mei t/m sept thuis. Volgend jaar dan weer. Ben een beetje bang voor negatieve reactie!

liefs
Gaby

Noor;Het was bij ons wel gepland hoor, maar had wel gedacht dat het misschien wel even zou duren, maar dat was dus niet zo.

Gaby; Jij kan er toch niks aan doen dat je zwanger bent natuurlijk zullen ze raar kijken op je werk, maar het zal wel erg zijn als ze negatief gaan reageren ze moeten juist blij voor je zijn bij mij zijn ze ook heel erg blij voor me ook al is het snel achter elkaar. Nou in ieder geval succes ermee.

Liefs Margot

Hey Gaby,

Gewoon niks van aantrekken hoe ze op je werk zouden kunnen reageren. Is toch geweldig dat er nog 1 bij komt. Zolang je er zelf blij mee ben, heb je met de rest niks te maken. Gewoon lekker van gaan genieten. Ben het helemaal met Margot eens.

Liefs Noor

Hoi allemaal,

Heb me net ook aangemeld hier!
Margiot, leuk om jou hier ook weer te treffen!

Ik ben 33 jaar en zwanger van de derde

Mijn zoontje is vorige week drie geworden! En mijn dochter is ruim 8 maanden. En nu in de eerste ronde zwanger van de derde! Het was gepland maar hefet ons toch wat overvallen. Bij onze dochter duurde het een jaar....! Ik zie er ook wel wat tegenop om het op mijn werk te vertellen. Zowel bij mijn dochter als bij mijn zoon ben ik 7 mnd thuis geweest (ouderschapsverklof in 1 maal opgenomen). Ik ben dus net weer begonnen! En dan kom ik dus doodleuk met de mededeling dat ik er were 7 mnd tussenuit ga! Maar ik weet zeker dat ze het ook wel leuk vinden voor me!

Terug
Bovenaan