Eindelijk wat schot in de kinderkamer

Vandaag een mooie kledingkast gekocht voor op de kinderkamer en verf. As donderdag gaat mijn man het muurtje verven. En as zaterdag de kast in elkaar zetten. Dan kan ik de spullen van mijn dochter uit de babykast halen en kan ik gaan beginnen met babykleertjes wassen e.d.

Straks nog even wat dekbedovertrekjes voor mijn dochter kopen. Het word een felgekleurde kamer. De wand word rood, de rest van de wanden blijven wit, met limoengroene, oranje en aquablauwe accenten. Errug leuk dus.

De baby komt eerst bij ons op de kamer, maar straks moeten ze de kamer gaan delen, helaas geen kamer meer over hier.

Ben toch wel blij dat we nou wat gedaan hebben eraan.

Ik heb ook eindelijk inspiratie gekregen, het thema is goddank bekend en de spullen zijn er... Helaas moet het kozijn over de breedte van de kamer eerst geschuurd voordat we aan de leuke klussen kunnen beginne ;-( Kijken of ik manlief zover kan krijgen :D

Ik had al inspiratie :).... Over 3 weken is de commode er, wiegje is nog door mijn opa gemaakt en heb er zelf ook in gelegen.... Nu nog iets aan het zoeken wat voor kledingkast door kan gaan... en een lekkere stoel... en dan zijn we al een heel eind....

Behang zit er al op, laminaat ligt, en de rolgordijnen komen deze week....

Ik blijf maar genieten van die grote dieren op de muur :) (voor wie wil spieken, er staan foto's op hyves...)

Maar goed, ik heb tijd teveel.... dus als jullie nog hulp nodig hebben ;-)

hier is de kamer ook al zo goed als af.. t ledikantje moet nog geschilderd worde.. en k maak nog woorden op de commode.. en dan alles nog op zn plek leggen... maar als dat gedaan is kan ik heeeeeeeeeerlijk genieten van de kamer:D
dr zijn alleen nog zooooveeeeel andere dingen die moeten gebeuren...

weet iemand trouwens hoe je in hemelsnaam het bedje opmaakt? keb alles gekregen dus sta nu met al die spullen te kijken hoe het werkt.. haha

liefs!

Ja hier komt er ook schot in de zaak.
Heb van het weekend staan de muren staan verven en nu moet ik nog een cirkel en een rechthoek verven in de kleur blauw.
Daarin komen muurstickers met een dolfijn en patrijspoortjes met vissen.
Ik vind het al helemaal super worden, baalde gewoon dat ik gisteren niet verder kon gaan.
Ook van die mooie witte MDF letters gekocht bij de karwei in z'n naam, die komen tegen een blauwe wand aan, helemaal leuk!!!

Ohhh, wat zijn jullie al ver....! Wij hebben echt nog helemaal niets gedaan. Er komt eerst nog een dakkapel op het huis en daar moeten nog 2 kamers gemaakt worden en dan komt de tijd van babykamer pas in zicht. Maar ik ben wel een beetje jaloers nu geloof ik!! En aangezien de dakkapel al 2x uitgesteld is vanwege het weer, ziet het er nog niet al te best uit deze weken. Maar we hebben nog 15 weekjes te gaan en het zal vast wel afkomen.
Maar wel leuk al die ideetjes!!

Ik heb ook een muursticker besteld. Met de tekst van een liedje (bekend voor degene die Giel Beelen luisteren)

Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lag
wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag.

Net twee dekbedovertrekjes besteld.

Het word echt leuk leuk leuk. Voor mijn gevoel moet het nu ook allemaal echt af, terwijl ik nog 12 weken moet.

Terug
Bovenaan