Eindelijk wat schot in de kinderkamer

@ Sjaar: bedje opmaken moet 'onderaan'. et idee dat de kleine met de voetjes tegen de onderkant ligt en de dekentjes tot onder kinhoogte, ingestopt. Dat is om te voorkomen dat de kleine onder de dekens terecht kan komen door bewegen waarbij hij naar onder schuift. Als hij z.g.a. met de voetjes onderaan ligt, valt er niet veel te schuiven.
Ik heb dit ook in een boekje van de Meandergroep staan met een tekening.

Het is bij ons de derde, dus ik verander alleen wat details.
ik wil een paar schilderijtjes maken van stof in 'delfts blauwe/oud hollandse stijl.'
Dat is het dan...

Ik moet nog planken ophangen en de gordijnen bestellen. En wil ook de naam met muurstickers in de kamer hangen. Wacht ook op een schilderij van mijn tante. Ik heb alleen de kleuren doorgegeven dus ben benieuwd.

Ik ga morgen beginnen met het uitzoeken van alle kleren van onze oudste, dat moet eerst, de zolder moet opgeruimd. Aan de kamer zelf hoeven we niet veel te doen, we veranderen alleen de accenten die worden rood ipv limoengroen.
Wel komt er een nieuw matrasje en een nieuw rolgordijn.
We hebben een eigengemaakte commode, bedje en een kast die we toen bij de Ikea hebben gekocht.

Komende weken gaan we ermee aan de slag, we hebben nog 14 weken en ik heb er wel zin in om alles voor te bereiden.

Terug
Bovenaan