Eindelijk, we hebben hem!! (foto's)

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2008 17:40:12'));

quote: Laus juni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2008 17:16:28'));

Wat een schattige foto's! Heel leuk!

Wij hebben dit autootje ook thuis en wil even waarschuwen voor die 2 losse kartonnen rondjes die in het 'dashboard' zitten.

Ruben gooit de auto nog al eens om en dan vallen die rondjes eruit en zo'n rondje paste dus precies in z'n mondje .... Uitkijken dus!

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Ik wil niet stom klinken maar weet je dat die witte rondjes ook plakken? Daar zit zo'n velletje op die je er af moet trekken. Je moet die witte rondjes eerst vast plakken en dan daarop de sticker met plaatje weer plakken. Omdat het witte rondje dan vast geplakt zit kan hij er ook niet uit vallen.

groetjes

Linda

Haha, dat is  stom van ons, nooit doorgehad!
Gelukkig dat julli wel zo slim zijn om het meteen goed te doen.
Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Was het inderdaad zo dat je ze nog vast kon plakken of had je ze al weggegooid? Wel echt een super auto. We hebben er al kei veel plezier van

groetjes

Linda

Hoi Linda,

Een rondje hadden we al weggegooid maar de ander heeft iemand dus bij ons er ook al ingeplakt... ach ja, soms gaan er wel eens wat dingen langs me heen geloof ik ...

Maar het is zeker een leuk autootje!

Groetjes!!

Hoi Linda,

Ik ben vandaag ff bij de Blokker wezen kijken, maar helaas!
De verkoopster heeft me wel de naam gegeven, maar wil je ff kijken of dat klopt met jouw loopauto?
Is dat de Initio Plus?

Heb wel een plaatje, maar daar kan ik niet goed aan zien of het dezelfde is omdat daar alleen het loopgedeelte op staat , dus niet die beugels erom zeg maar...

Thanks!!
Sannemams

Op de doos staat Smoby Maestro. 5 in 1. Wij hebben ook wel even moeten zoeken want hij stond alleen in de doos. Was dus wat moeilijker. Ik heb ook begrepen van andere forum moeders dat zij hem bij de Bart Smit hebben gekocht. Misschien daar nog even kijken?

groetjes

Linda

Heb even voor je gekeken op www.smoby.be het is inderdaad de Maestro plus. Die andere is echt een andere auto.

Oke! Bedankt en ik ga op jacht! Vind h'm nl ook errug leuk!

Dit is ons ventje Bas. Hij is ook helemaal blij met zijn autootje, vooral de toeter vindt hij helemaal super!

Terug
Bovenaan