Eindelijk weer mogelijk te schrijven

Na wekenlang discusie met redactie zie ik dat probleem eindelijk opgelost is.
Het was frustrerend die nieuwelingen niet te kunnen feliciteren of de mensen die angsten hebben te ondersteunen.
Het lastige was dat ik meerdere zag met zelfde soort problemen en dat er niemand op de hoogte was dat er problemen waren op de site waardoor je niet kon inloggen of mee praten.

Maar ook ik heb nu echo gehad 2 zelfs en morgen ben ik 12 weken ver dus lijkt erop dat ik deze eindelijk mag houden ik blijf natuurlijk de angst houden wat als ik haar weer verlies maar tot nu toe is het mijn kleine haaitje. En nu na weken alleen toegekeken te hebben druk ik nu op de knop plaatsen en kan iedereen het lezen ook ik ben nog steeds aanwezig en zwanger!!!!

Hej
Ken t probleem. Ook gemaild met de redactie gaven aan dat t lag aan de site en dat ze er mee bezig waren.. Heb toen een keer mn wachtwoord verandert en ingelogd gebleven. Daarna nooit meer last gehad..zo maf..

Fijn dat alles goed gaat nu! Kan me indenken dat t lastig is om te genieten soms..geen ervaring maar toch. Maar je bent de 12 weken grens over! Dat is al heel wat!
Genietse ;)

Yoehoe ik kan ook weer reageren. Heb weer een andere gebruikersaam haha eerst natasc, daarna Np1980 nu 1980 Np. Hierdoor weer online! Ingelogd blijven helpt bij mij niet. Eerst kon ik niet meer op mijn telefoon reageren op een topic daarna ook niet meer op de laptop. Ik vond het erg jammer, hopen dat het nu goed blijft gaan tot november:)

Jip ook hid had opnieuw profiel aangemaakt en ze op het probleem gewezen dus best raar dat ze van niets wisten?

Fijn om te lezen dat het bij iedereen wel goed gaat :)

Ik snap er ook geen snars meer van met dat inloggen zo af en toe.

Maar super dat dit wel een kleine plakker is! Geeft toch wel net even wat extra vertrouwen, die 12 weken grens.

echt wel Suuz en sinds vrijdag voel ik de kleine af en toe kriebelen wat me niks verbaasd aangezien mijn zoontje in week 16 mijn kat al van buik trapte. Maar het is wel een teken van leven wat me weer gerust stelt want het betekent kijk mama ik ben en blijf er.
Maar je naam die je gebruikt in chat kan je in je profiel veranderen en voor de mensen die nog steeds niet kunnen typen kijk effe in profiel of er bij forum nee staat en zet die op ja als goed is kan dat nu blijkbaar gewoon weer en profielnaam kan je daarna alsnog weer terug veranderen in profielgegevens.
Inloggen weet ik verder niet daar geen problemen mee gehad.

Terug
Bovenaan