Eindelijk weer mogelijk te schrijven

Ja dat had ik dus stond nee, maar als ze dat dan even zeggen. Ik had het zelf niet aangevinkt. En de naam kan je veranderen maar op onverklaarbare wijze gaat hij soms naar de oude :)

Gaaf dat ze al zo snel je kindje voelt!

Heb ze ook al gezegd leuk dat jullie er geen melding van maken er waren moeders die bang waren onzeker omdat ze niet konden inloggen en bloedingingen hadden nou das pijnlijk want hier in forum kunnen we ze gerust stellen of er voor ze zijn en nu kon dat niet.
Of leuk kunnen vertellen dat je ook echo gehad hebben maar ja hopelijk is het nu klaar en hopelijk geven ze volgende x een melding dat er problemen zijn.

Maar gaaf dat je de kleine al voelt. Ik voelde de eerste ook redelijk vroeg (15 wkn), maar toen lag de placenta achter. Nu voor, dus ben benieuwd!

Ik heb dagen gehad waar het hele inloghokje was verdwenen, ging daarom van problemen op de site uit. Maar tis niet helemaal netjes. Ach ja, gelukkig doet de site nu wel weer wat het moet doen. En zijn we ineens niet meer de achterste (op dec na) maar staan we nu al bijna in het midden ;)

Terug
Bovenaan