eindelijk weer thuis

hoi dames,

sommige zullen me nog wel kennen,ik was een maart-mama maar ik ben op 4-4 om 5.55 uur moeder geworden van een prachtige dochter van 3333 gr.
haar naam is JALEESA.
vanwaar de late reactie?ik ben vandaag pas thuis gekomen uit het zh mijn vriendin heeft dit als het goed is al aan jullie laten weten.ik ben door een hel gegaan maar ben er gelukkig weer bovenop aan het komen.
en vandaag was dus de grote dag!!!!
later plaats ik nog wel mijn vhet verhaal van mijn zh-avontuur.
maar ik moet nu eerst weer even gaan liggen,want ik heb nog niet zoveel uithoudingsvermogen.
ik vind het in ieder geval fijn weer vanalles met jullie tekunnen delen.

gr chris

ps pietje meid hoe is het met je???

He gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam trouwens, heel apart. Wat rot dat jullie niet zo'n start hebben gehad als jullie wel zouden willen! Ben benieuwd naar het verhaal. Wel lekker dat jullie nu thuis zijn met zijn alle. Ik had inderdaad het stukje van je vriendin gelezen. In ieder geval heel veel plezier met je dochter! Geniet er van!

xxx samantha mama van Kian 30-03-2007

Hey Chris, welkom terug, we hadden je al gemist voor je vriendin het verhaal postte.
Balen zeg dat het niet is gegaan zoals de bedoeling. Hopelijk houden jullie er niets blijvends aan over.
Leuk hoor een meid, je had al 2 knullen toch?
Hubbie ook bijna thuis nu?

Sterkte!
Tee

Proficiat! En welkom op het voorjaarsforum. Het kan er aardig in hakken he, zo'n bevalling en de hele nasleep. Doe vooral rustig aan, dan ben je het snelst weer opgeknapt.
Groetjes Veerle

Hoi Chris,

Gefeliciteerd met de je dochter!! Ontzettend  vervelend dat jullie zo'n zware start hebben gehad. Hopelijk kun je nu heel lang genieten van je kleine meid en je gezinnetje en blijft verdere ellende jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bespaard (hopelijk voor altijd natuurlijk)

Groetjes, Paulien

Hoi Chris,

Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie naam en wat een mooie getallen allemaal.
Blij dat je er weer bent. Ik hoop dat je je man wel regelmatig hebt kunnen spreken, wanneer komt ie?
Ben wel benieuwd wat er met je was, maar vooral blij dat het goed gaat.
Vinden de jongens het leuk, een zusje?
Nou we horen het verhaal nog wel, als je een keertje tijd hebt.

Geniet ervan! En succes met je drukke gezinnetje.

Terug
Bovenaan