eindelijk weer thuis

He Chris, gefeliciteerd met je meisje!!!! mooie naam en wat een leuke datum, tijd en gewicht zeg...als ze nou ook nog 55 cm was....maar dat zal wel niet he...hihi!

Je man zat toch ook in het buitenland....(ben even vergeten waar) is ie al weer terug???? en hoe vinden de oudsten het?

rustig aan en liefs Yvonne

Ha Chris!

GEFELICITEERD met je meisje! Een dochter, wat bijzonder voor je. Ik begrijp dat je het heel zwaar hebt gehad, schreef je vriendin ook al. Ik hoop en duim dan ook dat je goed opknapt. Wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Neem lekker de tijd om goed op te knappen en dan zien ik je wel weer op het forum. Je mag ook gerust mailen naar pietdeeend@hotmail.com als je dat fijn vindt. Ik ben heel benieuwd hoe het met jou en Jaleesa gaat.

Lief dat je naar me vraagt!
Met mij gaat het heel goed. Ons Mijntje heeft eindelijk een beetje ritme en ik wandel iedere dag een stukje met haar nu het weer zo fantastisch is. Ze krijgt volledig borstvoeding en groeit als een speer. Ik ben al van Pampers maat 1 naar 2 gegaan vandaag... het is dat ze in de aanbieding waren want hierna ga ik snel op zoek naar een ander merk.

Tot gauw hoop ik, maar vooral eerst opknappen, hoor!
Liefs, Pietje

Terug
Bovenaan