Eindelijk zwanger!! Eindeloze teleurstellingen & clomid.

Inmiddels sinds maandag ochtend steeds bloed verlies in de ochtend.. Neemt in de loop van de dag weer af en dan is het alleen bruine afscheiding. Ik voel me kut. Diep van binnen voelt het alsof ik weer met een teleurstelling te maken ga hebben. Zit even in zak en as. Al zolang bezig om zwanger te worden, dan ben je de gelukkigste op aarde als het eindelijk zover is en nu dit... Heb het nu een week aangekeken en ga vandaag de gynaecoloog bellen. Zwanger zijn, als het nog zo is tenminste, is echt niet leuk op deze manier. Het vertrouwen in mijn lichaam is weg, ik haatte mijn lichaam al om het feit dat het niet zwanger wilde worden en deze ellende doet er nog een schepje bovenop. Ik hoop dat mijn gevoel mis zit en ik nog steeds zwanger ben maar mijn ik vrees het ergste... 
 
Inmiddels ruim 3 uur verder en heb helaas een miskraam. Hele hevige bloedingen, buikkrampen en zo duizelig dat ik soms bijna flauwval. Heb de gynaecoloog gebeld, ze vertelde aan de telefoon al dat het grote kans is dat het inderdaad mis is.. Echter kan ze nu niks voor me betekenen en moet ik over een week voor een echo om te kijken of mijn lichaam het zelf heeft "opgeruimd". Zit er vreselijk doorheen. Al zoveel teleurstellingen gehad, ik zie gewoon even geen lichtpuntje meer.
 
Terug
Bovenaan