Eindelijk zwanger maar heel ziek

Hoi allemaal,

Nou zojuist een digitale test gedaan en daar stond ZWANGER op 2-3 weken. Helemaal happy!
Het vervelende alleen is dat ik nu voorhoofdholtonsteking heb met koorts en zware kriebelhoest. Ik heb vanacht ook bijna niet geslapen.

Heeft een van jullie dit ook weleens meegemaakt en wat kan ik er aan doen? Ik heb 2 tabletjes van 10 mg van coidiene geslikt, volgens mij kon dat geen kwaad.

Ondanks dat het nu niet meevalt, ben ik supergelukkig met mijn mannetje!

Liefs, Vic

Hoiiiiii,

Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Echt super!!

Dat je nu ziek bent is nartuurlijk minder...
Maar misschien anders ff de h.a bellen?
Misschien dat hij je wat kan voorschrijven?
En paracetamol mag je gewoon nemen..iburofen weer niet.

Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat we nog veeele goede berichten v jou kant mogen lezen!
Genieten!!

Gefeliciteerd!

Wat betreft je ontsteking: ik zou de huisarts vragen wat er mogelijk is. Ik vermoed heel weinig, tijdens een zwangerschap mag je bijna niets hebben... maar gewone paracetamol (zonder coffeine!) mag je wel hebben. Even overleggen dus!

Geniet ervan!

Victory wat geweldig nieuws!!! Eindelijk. Inderdaad mag je nu niet veel hebben aan geneesmiddelen dus even overleggen met je huisarts wat je wel en niet mag nemen. Ben zelf ook snipverkouden en moet het dus doen met een paracetamolletje. Kun je geen kuurtje krijgen voor je voorhoofdsholte ontsteking? Meid gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk knap je snel op en kun je ervan gaan genieten dat je na lang wachten nu zwanger bent!!

MEID!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! Wat hebben jullie er naar uit gekeken en wat heb ik veel teleurstellende berichtjes van je gelezen... nu is het eindelijk echt zo!!! SUPER!!! Geniet ervan... ondanks je ziekzijn!

Een gewoon paracetamolletje mag wel, met codeine weet ik niet zeker.... even naar de ha bellen. Hopelijk knap je snel op en kan het echte genieten beginnen!

Terug
Bovenaan