Eindelijk zwanger maar heel ziek

Hey Vic!
Wat een super nieuws zeg!! (behalve dan dat je ziek bent..) Ik keek af en toe hier even op dit forum, om te kijken of je al een positief berichtje geschreven had, nu mag het toch zo wezen!! Vind het super voor je/jullie nu het eindelijk zover is!
Heb echt met je mee geleefd hoor, ik zit ondertussen al met een gezonde dochter van alweer een half jaar.
Als je zwanger bent mag je geen paracetamol met coffine, alleen normale en dan minimaal.
Geniet van dit mooie wonder!! (want dat blijft 't uiteindelijk echt..)
Liefs Vissen

Hier ook een oud bekende van het forum. Gefeliciteerd, het is je gegund!
Je hebt er lang op moeten wachten...

Wat je moet doen is zorgen dat je de koorts onder controle krijgt. Dus laten zakken dmv paracetamol.
Ik heb toen ik 5 weken zwanger was de verloskundige gebeld en gevraagd of koorts schadelijk is voor het vruchtje. Ze zei dat de kans op een miskraam ietsiepietsie groter is als je koorts hebt en het daarom zaak is dat je de koorts zo snel mogelijk laat zakken. Dus lekker aan de paracetamol en goed uitzieken!

Sterkte met je ziek zijn en een fijne zwangerschap!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en tips om beter te worden. De koorts is gelukkig weg, ik heb alleen nog last van kriebelhoest. (er zijn ergere dingen haha)

Ik hoop echt dat jullie ook allemaal spoedig een kindje mogen krijgen en wens jullie het allerbeste!

Veel liefs Vic

Terug
Bovenaan