eindelijk zwanger!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden , ik heb al weer een tijd niet meer op deze site gezeten....sommige zullen mij nog wel kennen.

Na veel gesprekken met mijn mannetje en al bijna 2 jaar aan het tobben omm zwanger te worden, en een gyn die nog steeds heel positief is en nog geen medische handelingen wil doen, de kans is er nog steeds dat het spontaan lukt zegt ie.....

Nou , daar geloven we niet meer zo in, matig zaad en maar 1 goede eierstok en al zo lang bezig...iedere maand is een soort tijdbom...... jullie kennen dat wel ....

Wij hadden gehoopt op ivf ofzo maar dat duurt nog zeker 3 jaar voor we in aanmerking komen,....

Maar na lang praten en denken , is het toch gelukt!!!!! WIJ ZIJN ADOPTIE ZWANGER!!!!

We gaan voor een kansarm kindje uit een ver land, wij hebben nog zoveel liefde over , en zijn die onzkerheid en mentale kwelling zat!!

Ohh meiden , ik ben in de wolken ....en het duurt alleen nog zón jaar of 4 voor we ons geliefde kindje in ons armen kunnen sluiten.

Ik neem bij deze definitief afscheid van dit forum, en wens jullie allemaal veel geluk en wijsheid toe!!!

Liefs Daan

goed nieuws, jullie veel succes en veel plezier....
liefs haag

Hoi Daan,

Dat zal vast geen makkelijke beslissing geweest zijn.
Het is toch jammer dat zo'n adoptie zo lang moet duren. Maar ja de tijd vliegt...
Heel veel succes met het regelen van alles. En als het dan eenmaal zo ver is lekker genieten!!!!!

Liefs,
Sanne

Hoi Daan,
Gefeliciteerd hoor.
Wel een ingrijpende beslissing. Jammer dat het idd zo lang moet duren, maar zal het wachten wel waard zijn. Je krijgt dan denk ik ook veel begeleiding en cursussen toch?
Gefeliciteerd nogmaals!!!!

Hee Daan,

Wat een verhaal zeg! Ik vind het echt heel raar dat je nog 3 jaar op ivf moet wachten. Wat een onzin. Ik zou gewoon naar een ander ziekenhuis gaan dan ben je meteen aan de beurt hoor! Maargoed dit is misschien wel overbodige info want jullie hebben een prachtige keuze gemaakt! Wij zijn bezig met ivf maar als dit niet lukt staan we zeker open voor adoptie. We staan er al 2 jaar voor ingeschreven. Het is wel anders maar wel super bijzonder en je kan je liefde zeker kwijt!

Ik wens jullie alle geluk van de wereld!

lfs inge

ik wens je veel geluk toe met dit mooie besluit.

al moet ik wel zeggen, dat ik het eens ben met mijn voorganger.
waarom zolang wachten op ivf??
groetjes.

Hoi Daan!

Wat hebben jullie een mooie beslissing genomen joh!
Dat zal jullie nu ook wel veel rust gaan geven.
Jammer dat adoptie altijd zo lang duurt....maar ja het is ook een heel stappenplan wat je moest doorlopen toch?
Ik wens jullie onrtzettend veel geluk en gezondheid toe  in jullie toekomst samen!!

Liefs Linnepinnie

Hoi Daan

Gefeliciteerd en dat jullie over een paar jaar een gezond kindje krijgen. Het is een hele mooie keus, adoptie.

Lydia

Terug
Bovenaan