EINDELIJK!!!!!

hallo meiden , nu ik een beetje ben bij gekomen van gisteren, ben ik hier een beetje rond gaan kijken en nu zag ik dat er meerdere van jullie buikpijn hebben!! ik heb dat als ik van alles doe, als ik in bed lig is   er niks aan de hand??
ik ben zo bang dat het niet goed is!! omdat ik buikpijn heb, ben ook heel bang om bloed te gaan verliezen. ik hoop niet dat die buikpijn heel lang gaat aanhouden, en dat het af gaat zakken!!
hoe is het nu bij jullie?
tot snel weer, xxx wendy

Van harte depri!!! En alle andere meiden natuurlijk ook, maar voor depri is het wel heel speciaal!

Depri, ik heb ook wat buikpijn, volgens mij hoeft dat niet slecht te zijn. Ik dacht al twee weken dat ik ongesteld zou worden doordat ik daar een wat zeurderig gevoel had. Ik had dus helemaal geen posi test verwacht en toch is het zo!

hallo lieve meiden, mijn voorgevoel heeft me niet bedrogen,
helaas is onze droom in duigen gevallen!!heb vanmiddag een miskraam gehad!
ik hoop dat ik nu nog de moed krijg om weer door te gaan, maar op dit moment niet,
ik bel maandag weer terug naar de gyn en dan laat ik jullie iets weten,
ik gun jullie allemaal een mooie zwangerschap en hoop dat jullie het wel goed doen!!!
ik voel me nu echt een beetje falen!!
maar mijn man zit maar te hameren dat het niet aan mij ligt maar aan de natuur en natuurlijk weet ik dat maar toch voelt het niet zo!
ik laat jullie snel weer iets horen,
dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan