Eindelijk!

Dames,
Ik wilde jullie even laten weten dat ik zwanger ben! Vanochtend getest en het is echt waar! Ik ben zo blij!
De eerste IVF is dus gelukt!
Voor iedereen hier, heel veel sterkte en houd moed! Je ziet dat het ook goed kan komen!

Groetjes, Esk (na 28 rondes, 5 IUI's, 1 kijkoperatie en 1 IVF zwanger!)

PROFICIAT
Er is dus ook nog hoop voor ons, heel veel plezier tijdens je zwangerschap, geniet ervan.

gr Wendy ronde 21,1 kijkoperatie en in jan starten met iui

van harte gefeliciteerd.

ik moet vanavond pregnyl spuiten en dan dinsdag iui.
ik zie dat jij 5 iui ;s gehad hebt. was er bij jullie een oorzaak waarom het niet wilde lukken omdat je meestal 6 iui krijgt voor ivf.

groetjes kim

Hoi Kim,

Bij de laatste IUI werd alweer een endometriosecyste gevonden. De arts vond het beter om over te stappen op IVF omdat mijn kansen daarmee gewoon beter zijn (endometriose maakt dat het milieu onvriendelijker is in mijn eierstok en eileiders).

Succes met de IUI!

Esk

hoi allemaal,
ik ben ook zwanger en nog wel spontaan van nummer 2!
Over de eerste hebben wij 12 jaar gedaan; 6 keer IUI en 2 x IVF....
Onbegrepen infertiliteit was de oorzaak.

Geef de moed niet op... ik weet hoe heftig het is en hoe ongelooflijk zwaar voor je relatie!
Ik hoop dat ik met mijn succesverhaaltje toch weer wat hoop geef...

Veel sterkte allemaal!
lieve groetjes
van een mama van 1 zoontje en een broertje onderweg!

Hallo Esk,

Wat super fijn voor jullie van harte gefeliciteerd geniet er lekker van en nu maar wachten tot de rest mee kan doen in de vreugde

Wij gaan zelf voor KID omdat mijn man onvruchtbaar is
In Mei 2010 zijn wij hopen we aan de beurt en stond tijdens inschrijven een jaar voor en laatst nog eens gevraagt en dat jaar staat er nog voor tot die tijd geniet ik heerlijk van mijn oppas kindjes.

groetjes M

Hoi Esk,

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een lange weg hebben jullie achter de rug. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en jullie tzt een prachtig kindje in jullie armen mogen sluiten. Het is jullie gegund!

Groetjes van Corina

Jeetje Esk, wat bijzonder! Dat geeft weer een beetje hoop. Ik heb gewoon tranen in mijn ogen. Ik heb je altijd gevolgd en toen ik vor eht eerst op internet ging neuzen omdat het niet lukte en jou toenmalige blog nog las, moest ik ook al huilen. Nu ben ik net zo ver als jij toen was, ronde 22 en weer terug naar het ZH voor hulp. Ik hoop op dezelfde afloop.

Goed dat je afstand hebt genomen. En nu dit blijde nieuws...

Ik hoop over een aantal maanden hetzelfde te kunnen zeggen. Op 27 okt weer een afspraak bij de gyn na 5 cycli na de HSG toch maar weer terug. Ik denk dat het IUI traject nu ook gaat beginnen.

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan